inlog probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Klein probleem bij aanmelden. Het probleem doet zich voor bij aanmelden van een beveiligde internet toegang.
Na gebruikersnaam en wachtwoord te hebben ingevoerd kom ik weer terug op zelfde pagina. Doe veel zaken op deze manier met dit bedrijf, en om op je eigen site te komen moet ik inloggegevens invoeren. Ik heb reeds telefonisch contoct gehad met dit bedrijf en zij zeggen mij precies wanneer ik ingelogd ben wat dus niet waar is. Waar kan dit aan liggen da ik niet ingelogd raak. (cookies, beveiliging) ik weet het niet vandaar deze vraag hier.
Wie helpt mij

Groetjes

MartinSr:(

Verwijder de internet geschiedenis en de tijdelijke internetbestand.

Oplossing van gigabit kan de oorzaak zijn ook kan je eens proberen om je cookies of je cookies per sessie aan te zetten.

Heb je raad opgevolgd maar helaas geen resultaat.
Groetjes
MartinSr:(

Geplaatst door GForze
Oplossing van gigabit kan de oorzaak zijn ook kan je eens proberen om je cookies of je cookies per sessie aan te zetten.

Wat verta je onder cookies per sessie aanzetten.
Wanneer ik internet gebruik verwijder ik wel altijd cookies. bij Internet>opties en dan cookies verwijderen.
Groetjes
MartinSr

Je kan bij je internet optie's ergens je beveiligingsinstellingen aanpassen, bij custum kan je zelf alles selecteren daar stsst accepteren van cookie's en cookie's per sessie bij. (Benaming afhankelijk van je besturingssysteem)

Geplaatst door GForze
Je kan bij je internet optie's ergens je beveiligingsinstellingen aanpassen, bij custum kan je zelf alles selecteren daar stsst accepteren van cookie's en cookie's per sessie bij. (Benaming afhankelijk van je besturingssysteem)

Op welk niveau moet hij staan in beveiligingsinstellingen.

Ik weet niet onder welk niveau hij dit aanzet, ik kies zelf altijd voor custum (aangepast) en selecteer dan zelf wat wel en niet mag, daar staat dus ook iets van cookie per sessie bij (Heet soms anders)

Geplaatst door GForze
Ik weet niet onder welk niveau hij dit aanzet, ik kies zelf altijd voor custum (aangepast) en selecteer dan zelf wat wel en niet mag, daar staat dus ook iets van cookie per sessie bij (Heet soms anders)

Ik heb Ad-Awere 6.0 gedraaid en kan weer inloggen.

Bedankt allemaal.

MartinSr:D

Dat is natuurlijk ook altijd een oplossing, spyware kan zoveel problemen veroorzaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan