Inlog probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Awesome

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Mijn zus heeft een probleem met haar PC (XP pro).

Ze belde me op en beschreef het volgende probleem:

Toen ze gisteren de PC uitschakelde zag ze ineens in een flits een foutmelding voorbij komen, wat het was kon ze niet zien want de PC sloot al af...

Toen ze hem vanmorgen aanzette kwam ze in het scherm waar je moet inloggen (het icoontje aanklikken) terwijl ik de login heb uitgeschakelt (hij loopt normaal zo door zonder in te loggen)
Hier kan ze de administrator login aanklikken maar dan gebeurt er niks! ja hij wil inloggen maar komt dan weer bij het loginscherm terug, en dat zonder een verdere foutmelding.

Nou heb ik haar naar een herstelpunt willen laten gaan maar ook dat doet hij niet want er staan geen herstelpunten in het systeem :confused:
De enige keuze die er volgens haar staat is Windows XP en als ze dat aanklikt dan gaat hij vrolijk terug naar het begin :(

Een collega van mij had dat ook en die heeft XP er opnieuw op gegooit maar ik zou graag willen weten wat dit probleem veroorzaakt en of het ook op een andere manier herstelt kan worden.

Alvast bedankt,
Rico.

Al een poging gedaan om in de veilige modus op te starten.
Als dat kan dan kun je ook kiezen voor laatst bekende werkende configuratie.
Dan zou ik dat eens proberen.

ik had vanmorgen het zelfde probleem,gister normaal afgesloten.
En vanmorgen kwam ik niet verder,als het inlog scherm.
Heb maar een format gedaan zou alleen de oorzaak ook wel willen weten.
ruud

Awesome,
Wat werkt niet.
herstel niet of veilige modus.

allebei werkte niet,normaal starte mijn pc op zonder inlog scherm.
Nu kreeg ik ineens het inlog scherm met mijn naam,maar als ik op mijn naam klikte werd ik afgemeld inplaats van aangemeld.
ruud

ja precies het zelfde probleem als Ruud.

Zou het soms aan een automatisch gedownloade en geinstalleerde patch ofzo liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan