Inlog script check

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinJM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo allemaal,

Ik heb laatst een site gelanceerd met daarop een inlogscript. Nu wil ik graag weten of dat inlogscript ook goed waterdicht is.

Maar omdat mijn site al online staat, heb ik gezorgd voor een andere site met daarop alleen het inlogscript.

Nu wil ik graag dat iemand even kijkt of het mogelijk is om gegevens uit de gebruikte database te laden, of om een nieuw account aan te maken.

Hier is de site.

Alvast bedankt!:thumb:

You are seeing this page because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect page will be removed once we finish manually checking all files on this account. Since we check over 100 websites per day, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get an email confirmation once it's done. If you are a visitor, please come back later.

Site doet niet , wat al eerder is gezegt. Ik kom op de home page van je hoster af.

Bij mij deed/doet hij het gewoon, ook op het internet van mijn telefoon...

Als er nog meer mensen zijn doe nog steeds problemen hebben, graag hier posten, dan neem ik contact op met de hoster.

Bedankt voor het aangeven!!:thumb:

Nu wil ik graag dat iemand even kijkt of het mogelijk is om gegevens uit de gebruikte database te laden, of om een nieuw account aan te maken.

Heeft iemand gekeken of dit kan??

Bedankt voor alle reacties!!:thumb:

Je login is afschermd. Overige pagina's zijn niet te benaderen zonder login. Ook dat is ok.
Enige wat rest is de server in kwestie zoeken op gaten, echter gaat dat hier niet op omdat het niet je eigen server is.
Scannnen/Penetreren van shared hosting servers is niet toegestaan.

p.s.
Je kan ook een lijst geven met welke pagina's op welke locaties er zijn en vervolgens vragen of we erbij kunnen of niet.
Denk dat dat wat makkelijker werkt.

Ik weet dat je niet mag penetreren omdat het shared hosting is, maar ik wilde weten of de pagina's niet toegankelijk waren...

Ik heb deze scripts gebruikt, kan iemand daaraan zien of het een goed loginscript is??

Bedankt!!:thumb:

Script zelf is ok. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je bij elke pagina die achter slot en grendel moet controleren of de sessie aanwezig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan