inlog smsjes komen niet binnen

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Inllog smsjes komen niet binnen op 2 verschillende telefoons bij 3 verschillende bedrijven, waaronder Ziggo en die zien dat er helemaal geen smsjes zijn verstuurd. Van Ziggo heb ik wel een nieuw modem gekregen, omdat de oude zo traag was als de neten. Dit speelt al een week en ik heb geen flauw idee hoe dit opgelost kan/moet worden, ben de wanhoop nabij. Ook gezocht op internet, maar daar werd ik ook niet wijzer van

@lady42 modem van ziggo, heb jij daar ook je mobiele abonnement?
En jij kent het forum van ziggo, daar wordt je snel en goed door klanten en medewerkers geholpen.

@lady42 modem van ziggo, heb jij daar ook je mobiele abonnement?
En jij kent het forum van ziggo, daar wordt je snel en goed door klanten en medewerkers geholpen.
Inloggen om een nieuw topic te starten gaat niet, want ik moet een sms code invullen en die smsjes krijg ik dus niet. En nee geen vodafone.

Laatst bewerkt:
Ik had je graag willen helpen, maar het probleem lijkt echt bij Ziggo te liggen
Ik raad aan om die te contacteren. Ze geven aan dat de SMS'jes niet verstuurd zijn, dus dan ligt de bal bij hun.

Ik had ze aal gebeld, maar ze zeggen dat ze alleen kunnen zien dat smsjes niet worden verstuurd en dat verder niets kunnen doen. Kan een ander IP adres nog verschil uit maken?

Als zij kunnen zien dat de sms'jes niet verstuurd worden, dat vind ik het vreemd dat ze er niks aan kunnen doen. Hun willen toch een fatsoenlijk betrouwbaar platform hebben, lijkt me.

Waarschijnlijk heb je een duffe eerstelijns helpdesk-medewerker die er niks mee kan. Laat het gewoon escaleren naar de technische dienst.

Laatst bewerkt:
Hun willen toch een fatsoenlijk betrouwbaar platform hebben, lijkt me.
Dat je één keer het woord 'hun' verkeerd gebruikt, kan een 'slip of the tongue' zijn. Maar drie keer? Doet pijn aan de ogen :). (En ja: het moet dus 'Zij kunnen zien', en 'Zij willen' etc.)

Dat je één keer het woord 'hun' verkeerd gebruikt, kan een 'slip of the tongue' zijn. Maar drie keer? Doet pijn aan de ogen :). (En ja: het moet dus 'Zij kunnen zien', en 'Zij willen' etc.)
/Care...
Doe even een DM volgende keer. Thnxalot!

Het zou een ander verhaal zijn als ze aangeven dat de SMSjes WEL verstuurd worden. Dan ligt het probleem bij je telefoon (of provider). In dit geval ligt het dus zeker aan Ziggo.

Blijft wel vreemd, want een functie als dit zou wel opvallen als die niet werkt.

Hoe dan ook. Ziggo zal het moeten oplossen. Probeer gewoon nog een keer te bellen. Goede kans dat je een andere medewerker aan de lijn krijgt. Hopelijk eentje die dan net iets meer kan of weet.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Inmiddels is gebleken dat het niet aan Ziggo ;igt, maar aan Odido en Lebara. Beid sim kaarten waren meer dan 10 oud en zijn er blijkbaar tegelijkertijd mee opgehouden, Odido heb ik mee gechat en toen ik zei dat ik de 3,60 euro wilde hebben werd de chatsessie abrupt beeindigd. Van Lebara kreeg ik een nieuwe sim, maar daar kkonden ze de internet niet aan de gang krijgen, bellen en smsen lukt wel.

Bijlagen

Nieuwe SIM-kaart aanschaffen en gaan met die banaan.

Terug
Bovenaan Onderaan