Inlog systeem multi user

Status
Niet open voor verdere reacties.

NYCJANKEE

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2012
Hallo, ik wil een inlogsysteem hebben voor mijn website.
Daarvoor gebruik ik dit inlogsysteem.
http://www.phpeasystep.com/phptu/6.html
Er moeten gebruikers, admins en een beheerder zijn met allen een eigen controlepaneel (login_success.php)
Hoe maak ik deze code zo dat ik 3 leden rangen heb met allen een eigen controlepaneel?
Als ik iets in de mysql database moet zetten, hoor ik dat graag.
Ik heb gewoon de query die op die webpagina staat geplakt in de query-runner van PHPMyAdmin.

Met allen een eigen comntrolepaneel bedoel ik dus dat een beheerder meer opties heeft dan een admin en die weer meer opties hebben als een gebruiker:P

Om over na te denken:

Hoe ga je realiseren dat elke categorie gebruiker een eigen soort controlepaneel heeft?
hint: aparte html-codes op aparte pagina's​
Welke werkzaamheden heb je en hoe scheidt je de v erantwoordelijkheden?
Hoe ga je verschillende soorten werkzaamheden toekennen aan verschillende gebruikers?

Als je op dit moment niet verder komt dan het kopieren van een query van een website,
zal het waasrc hijnlijk erg moeilijk worden om een compleet systeem in te richten.

Serieuze aanbeveling: misschien kun je beter gaan werken met een kant-en-klaar CMS, zoals Wordpress of Joomla.
Dan krijg je de gebruikers systemen zo in je schoot geworpen.

En er zijn voor de bekenedere CMS-en zo verschrikkelijk veel Themes en/of Templates te vinden (uiterlijk)
dat er vast wel wat voor je tussenzit waarmee je website er uit gaat zien zoals jij dat wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan