Inlog Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Hallo Helpmijers,

Kan iemand me vertellen hoe ik een inlog systeem maak met ook een aanmeld functie dus dat iedereen zn eigen gebruikersnaam en wachtwoord heeft??

BVD
XxStefkuHxX

Geplaatst door XxStefkuHxX
OS???
Wat is OS??

Operating System. Je besturingssysteem.

Maar dat is niet echt van toepassing bij een online inlogsysteem ;)

Ik d8 dat het over autorisaties ging vandaar mijn vraag.

Als je eruit komt horen we t ook graag.

suc6
H

Nou weet ik nog niet hoe ik het moet maken

Kan niemand een ledensysteem dan voor me maken??wat ik maar hoe f te uploaden en een link maken?

Je zult toch echt wel wat dingetjes zelf moeten doen, dit is geen service on demand forum;)

Kijk nu eerst maar eens even op www.hotscripts.com. Waarom heb je eigenlijk een ledensysteem nodig? Voldoet een standaard forum met een ledensysteem ingebouwd niet?

ik moet er een hebben als je ingelogd bent dat je dan persoonlijke fotos kan zien

dus da's htaccess...weer wat geleerd :D
ff over inlogsysteem, ik heb ook een inlogsysteem op mijn site...die kun je maken in een uurtje (als je weet hoe :D)
't makkelijkste voor jou is denk ik om gewoon ff op www.phpfreakz.nl te kijken...daar kun je vast wel een script downloaden en ff snel bewerken :thumb:

In ASP kan het natuurlijk ook

Ik weet niet of je enige ervaring op het gebied van Programmeren hebt, maar als je BASIC kan, zou ik voor ASP kiezen.

Een inlog systeem in ASP is op internet overal te vinden (gewoon op Google: ASP + Inloggne typen.

Als ik een keertje weer tijd heb, zal ik een Tutorial in handleiding zetten, als hij er nog niet staat (HINT:P)

mvg.

wouter

Geplaatst door XxStefkuHxX
Kan je me geen inlog maken met php of html??
1. Met alleen html...zeker niet :D
2.
Geplaatst door JPeetje
't makkelijkste voor jou is denk ik om gewoon ff op www.phpfreakz.nl te kijken...daar kun je vast wel een script downloaden en ff snel bewerken :thumb:
gewoon op "Script library" klikken en dan naar inlogsysteem zoeken...er zijn er echt zat van...
en ja, er zijn vast wel mensen die dat helemaal kunnen gaan typen (ik ook, kep er zelf tenslotte ook al een paar gemaakt) maar daar zijn we wel ffies mee bezig...
maar als iemand er zin in heeft...ga je gang ! :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan