inlog systeempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik wil een bepaalde pagina op mijn website beveiligen, zodat alleen een bepaalde groep mensen daarop kan inloggen.
Maar elke keer als je naar die pagina toegaat, moet je wel weer elke keer opnieuw inloggen.

Het hoeft maar klein scriptje te zijn als die maar werkt, wie heeft er zo'n scriptje voor mij? want op verschillende site heb je echte inlog systemen, maar dat hoef ik dus niet, of zou iemand die voor mij willen maken?? want ik heb niet erg veel verstand van php om die dingen te maken

Alvast bedankt

voor scripts kan je kijken op www.phpfreakz.nl
daar staan ze voor gekauwd klaar voor je
maar zelf doe ik dit via het control panel van mn website daar kan ik aangeven dat ik een folder gelocked wil hebben

ik zal even kijken, maar heb jij toevallig ook een script van een control panel voor mij die kan ik niet op phpfreakz vinden.

Want wil ook graag een control panel dat alles makkelijk aan te passen is

een control panel krijg je vaak bij je hosting provider
ga je gebruik maken van blogs of forums dan
komen daar zelf ook control panels bij die je onderhoud dan makkelijk bij kunnen houden
dus het ligt er aan wat je wil gaan doen

ik heb nu dit script van wmcity, maar als ik 1 keer ben ingelogd, en ga later weer naar die site hoef ik niet weer in te loggen. hoe kan dit ??

hoe kan ik instellen dat je elke keer weer opnieuw moet inloggen als je die pagina wilt bezoeken ??

het script plaatst een cookie
deze houd dus je loggin actief zo snel kan ik niet zien of je er een tijd aan kan zetten

ik denk dat als je met dit stukje gaat spelen
setcookie("gebrcsa".$naam,$_POST["gebruikersnaam"],time()+60*60*24*7*54, "/");
setcookie("wwcsa".$naam,$_POST["wachtwoord"],time()+60*60*24*7*54, "/");
je de tijd kan veranderen

ik heb nog niet veel verstand van php, zou iemand mss kunnen kijken? want snap er de ballen van

Zal ik als ik thuis ben even je helpdesk spelen tum? Mischien dat ik ook wel iets voor je kan maken, en voor jou doe ik dat altijd!:love:
Maar ga eerst zelf eens aan de studie voor php! Ik kan niet eeuwig je personal helpdesk zijn:p
wat wil je trouwens? dat iedereen hetzelfde wachtwoord heeft? Of met gebruikersnamen enzo?

Ik ben bezig om php te leren flip hoor ;)

Maar het liefst een script waar een aantal leden van D3B een gebruikersnaam en ww hebben waarmee ze kunnen inloggen op een speciale pagina alleen voor bepaalde leden :)

of een script dat er gewoon een algemene gebruikersnaam en ww is.

maar ik wacht af, spreek je ;)

Niet zo heel moeilijk te maken:)
Maarjah kan daar moeilijk op stage mee bezig gaan he:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan