inlogcodes

Status
Niet open voor verdere reacties.

teun vos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
vaak moet je je registreren.b.v. Help mij.Ik heb me geregistreerd bij mijn krant,wil opnieuw inloggen,nergens verschijnt inlog mogelijkheid. Krant gebeld,gemailt ec.Volgens mij heeft het iets te maken met een Firewall prog. of anti virus of een te hoge beveiliging ingesteld.Ik weet mijn inlognaam,mijn wachtwoord maar kan dat nergens invullen,bereik dus niks.Heb ik misschien iets uit/aangevinkt?Graag reactie,speelt niet allleen bij die krant.(liever antwoord zonder humor)

Klik eens op een artikel in die krant.
Twee mogelijkheden:
- Of je krijgt het artikel te zien.
- Of je moet inloggen.

Guus.

Geef anders de link van die krant, waar je problemen hebt.
Dan proberen we het zelf hier.

Mogelijk kan deze optie helpen: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud en klik op AutoAanvullen en aldaar een en ander uit/aanvinken wat van toepassing is.

Veel humor in antwoord;Ik krijg dus geen mogelijkheid om in te loggen.Ga naar :Brabantsdagblad.nl/io (dat vroeg ik) en nu krijg ik:"pagina kan niet worden weergegeven".Als ik zelf naar die site ging dan kreeg ik de inhoud 1 seconde te zien en dan weg.Niks inloggen,niks lezen en zeker geen bril.Zo was het dus voorheen maar nu is de hele pagina niet weergeefbaar

Geplaatst door teun vos
speelt niet allleen bij die krant.(liever antwoord zonder humor)
Waar dan nog meer? Blijkbaar kun je wel op Helpmij.nl komen.

En wat is er mis met een beetje humor af en toe?

Guus.

Geplaatst door Guus abc

Waar dan nog meer? Blijkbaar kun je wel op Helpmij.nl komen.

En wat is er mis met een beetje humor af en toe?

Guus.
Niks,hoe meer hoe liever maar ik ben een weinig gefrusteerd;Help Mij bereiken gaat prima,de krant bereiken niet,ook "wintips" waar ik met een inlogcode plus wachtwoord en betaling van 8 euro kan inloggen geeft geen mogelijkheid om mijn wachtwoord te geven.Die vragen alleen:Vink aan:"wachtwoord onthouden" Ik vink me te pletter maar kan wachtwoord nergens invullen

Geplaatst door teun vos
Niks,hoe meer hoe liever maar ik ben een weinig gefrusteerd;Help Mij bereiken gaat prima,de krant bereiken niet,ook "wintips" waar ik met een inlogcode plus wachtwoord en betaling van 8 euro kan inloggen geeft geen mogelijkheid om mijn wachtwoord te geven.Die vragen alleen:Vink aan:"wachtwoord onthouden" Ik vink me te pletter maar kan wachtwoord nergens invullen
Krijg wel bericht van Norton Antivirus dat er een kwaadaardig script is aangetroffen en dat mijn p.c. tijdelijk is stopgezet:
1.Object:File System Object
2:Activiteit:get folder
3:Bestand:Backweb-8876480. exe
Aanbevolen:stop script

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan