inloggegevens worden niet herkend terwijl de siteadmins zeggen dat bestaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Utopiaa

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
ik kan niet meer inloggen op een site met mijn inlognaam. de site zegt dat ik niet besta, de gameadmins zeggen dat ik gewoon op de lijst sta > niets aan de hand.

met een andere naam schiet ik niets op want ik heb al iets opgebouwd en dat zou ik dan kwijt zijn.
is er iets aan een instelling op mijn pc aan de hand en wat zou ik kunnen doen?

Verwijder al je internet geschiedenis, cookies etc. eens. Misschien maakt dit een verschil.

dank

dat heb ik al gedaan en nog blijf ik, als ik mijn inloggevevens bevestig, zien dat mijn naam niet bestaat.

terwijl de site-admins zeggen je bent niet verwijderd dus je kan inloggen.
dan neem ik aan dat ik op mijn pc een instelling heb die het onmogelijk maakt in te loggen

Kijk eens hier en download IE-PassView om je opgeslagen password te achterhalen. Een site-admin zou je toch zeker een verificatie-mail kunnen sturen om je te kunnen verifiëren?

mijn inlognaam

ik ken mijn inlognaam en ook mijn wachtwoord dat is het niet de site ofwel iets blokt het af

Je bent er zeker van dat je niet wordt omgeleid zodat je inloggegevens gestolen worden en dat anderen met jouw gegevens verdergaan?

Bij welke gamesite is dat gebeurt, want dit klinkt toch enigzins bekend.

Mijn zwager zat ook ooit eens bij zo een site en dat ging over maffia enz. en daar zit/zat een figuur die hackte de één na de ander om zo hogerop te kunnen komen.
Dit deed hij door middel van een smoes, hij zei dat hij niet meer kon inloggen en toen zette hij een link neer waar je dan op moet klikken, en vanaf dat momen weet hij al de gegevens waarmee ze inloggen.

Oplossing is alleen de medewerking van de site admins.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan