Inloggen 127.0.0.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceesjevis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2006
Ik heb IIS geinstallerd van XP. Probeer dus op deze manier bestanden te delen via FTP.

Maar als ik dus het genoemde IP-adres invoer moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen en dat lukt dus niet. Op 1 of andere manier kan ik niet inloggen.

Heb van alles geprobeerd...wel anoniem...niet anoniem...IUSR_(mijnnaam)...wel een wachtwoord...geen wachtwoord.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een standaard iets waardoor ik wel kan inloggen, zodat ik langzaam hem beter kan beveiligen...wat ik wel...en wat ik niet moet aanvinken.

Heb al reeds de port 21 geforward op de router...

Help me:confused:

Aangezien je wachtwoorden moet ingeven zal portforwarding niet nodig zijn, je moet gewoon je wachtwoord weten. Als wachtwoorden niet werken kan het misschien zijn dat je nog geen account hebt gemaakt? Microsoft producten hebben 1 groot voordeel: ze hebben veel help-files. Zoek eens voor user-account en hoe ze toe te voegen.

Persoonlijk vind ik IIS servers niet zo tof:D Er zijn meer als genoeg andere gratis ftp-server te downloaden. Gewoon ff googlen:)

Ftp

je kan ook HTML gebruiken zaar heb je er veel van maar als je FTP gebruikt kan je dreamwaever(goed/fout:( ? gebruiken die kan je downlaoden mett torrenst en dan bitlord of je koopt hem voor 500 euro.
je kan ook bij lycos FTP for you gebruiken die zijn makkelekijk.

p.s als je iets met dreamweaver doet, het neemt veel computer snelheid in!.

robin

Normaal gesproken moet je vanaf buitenaf inloggen naar je eigen ftp met een link als volgt: (zonder spaties.....)

ftp :// username : password @ ipnummer

Bij ip-nummer vul je je eigen ip-nummer van je provider in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan