Inloggen als administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik heb een programma opgehaald van het internet en wil dit nu installeren. Mijn systeem echter zegt mij: "U dient ingelogd te zijn als administrator om .... te kunnen installeren". Ik ben echtyer de enige gebruker van deze PC waarop Windows Prof geïnstalleerd is. Het is trouwens de eerste keer dat zoiets aan mij wordt gevraagd. Ik zocht reeds op dit formum naar eerdere vragen in die aard, heb zowel vragen als antwoorden gevonden maar ik geraak er niet wijs uit.

Bvb: hoe vind ik nu mijn wachtwoord als administrator terug? Blijkbaar heeft men mij zoiets doen invullen bij de installatie van Win Prof maar ik herinner mij daar niets meer van.
 
wat ook nog wel eens wil .....
met de rechtermuisknop op het bestandje klikken en dan installeren als administrator
en anders eens inloggen zonder wachtwoord.....
 
Bij het installeren van XP wordt er standaard een (beetje verscholen) account Administrator aangemaakt. Daar wordt geen wachtwoord aan gekoppeld. Degene die XP installeert moet tijdens de setup een gebruikersnaam invullen. Dat account heeft net zoveel beheerders-rechten als de Administrator. Zij behoren samen tot de Groep Administrators. Maar welk programma vroeg om dit inloggegeven?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan