Inloggen FTP

Status
Niet open voor verdere reacties.

knarfje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Hallo.

Vreemde vraag .
Ik heb een FTP server geinstalleerd (blackmoon) en nu kan van de drie mensen met allen een aparte inlog er maar twee inloggen!
De derde kan wel inloggen maar ziet dan geen mappen terwijl ie wel weer bij een ander kan inloggen dus daar ligt het niet aan!?
Hoe kan het dat de derde peroon niet kan inloggen??

uuhm, kan je jouw vraag iets duidelijke formuleren?

<hr>

Als ze tegelijkertijd inloggen, of gewoon apart.

Benadert iedereen de server actief of passief?

Hoi.

Ieder benadert de server apart, met eigen inlognaam en wachtwoord.
Alle user heb ik hetzelfde geconfigureerd.

Wat bedoel je met
Benadert iedereen de server actief of passief?

Ik denk dat ik het weet.

Probeer je het via een FTP programma of IE?

ik ken blackmoon niet maar zit er niet ergens een instelling voor het max. aantal users? bij de mijne is dat nl wel het geval
:D

Geplaatst door petje11
ik ken blackmoon niet maar zit er niet ergens een instelling voor het max. aantal users? bij de mijne is dat nl wel het geval
:D
Daarom vroeg ik: Als ze tegelijkertijd inloggen, of gewoon apart.

Extra, internetopties, geavanceerd

vinkje zetten voor, of vinkje weghalen voor "passief FTP protocol gebruiken".

Bij mij staat dat aangevinkt (ik ben de ftp server) .
MAAR de inlogger bij mij ziet bij mij geen mappen en bij de andere server(ander persoon) wel mappen.

Nee, die andere moeten dat ff proberen. De persoon waarbij het NIET kan moet hetzelfde hebben staan als die andere 2.

sorry dat ik ff meedoe, maar of ik nou met totalcommander of ws_ftp of met IE naar een ftp site ga elke keer hetzelfde terwijl ik de progjes op auto heb staan qua passief of actief

Ook met een gewoon FTP programma komt diegene er niet in!!
De persoon die er wel inkomt zit op de KABEL en ik en de andere personen die er niet inkomen via ADSL.
Kan dat nog een oorzaak zijn??

Als dat een instelling is (waar?) waarom komt de een dan wel in mijn server en de ander niet?
In mijn modem heb ik de poort doorgemapt naar de pc.

Het vreemde is dat diegene die er wel in komt via de kabel zit en een ander die erook inkomt via adsl maar dan per xs4all en de twee personen die er NIET inkomen zitten bij PLANET net als ikzelf!!!!
Je zou bijna zeggen dat je er via PLANET niet inkomt of is dat toeval???

Laat ik nou ook bij planet zitten:(:(:( en een alcatel modem hebbendie volgens mij toch echt helemaal open staat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan