Inloggen hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emilie1

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2010
Hallo,

Ik weet niet of ik deze vraag op het goede forum plaats, maar anders hoor ik het vast wel.
Ik kan al een aantal dagen niet in mijn hotmail komen. Ik kan wel gewoon mijn MSN opstarten en dan zie ik ook dat 25 mailtjes in mijn hotmail heb, maar die kan ik dus niet openen.
Ik krijg de volgende foutmelding: Windows Live Hotmail is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het na een paar minuten opnieuw. Als het langer duurt dan een uur, laat ons dan weten dat je nog steeds wacht.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
ps: ik heb mijn cookies en tijdelijke internetbestanden al verwijdert.

Vergeten te vermelden: Mijn vriend kan op dezelfde PC zonder problemen inloggen op hotmail.

ik ook

hallo Emilie1,

ik heb precies hetzelfde probleem! ik heb het sinds een dag of 2
inloggen gaat wel via een omweg, maar dan nog heb ik geen toegang tot mijn mail (wel tot contactpersonen etc)

het adres van mijn partner kan ik wel gewoon gebruiken (op dezelfde pc!!:shocked:)

ik ben benieuwd of iemand een oplossing weet, mijn partner denkt dat er ergens een serverupdate is gedaan en dat ze vergeten zijn enkele adressen weer te koppelen

helaas heb ik mijn mail dringend nodig :(

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn mail ook zeer dringend nodig en het werkt nog steeds niet.
Ook als ik op een andere computer probeer in te loggen dan kom ik er niet in, terwijl anderen hier geen problemen mee hebben. :confused:

spontaan opgelost?

hoi Emilie

bij mij is het opgelost! en ik heb er niks aan gedaan!?!

ik denk sterk aan hetgeen mijn partner al zei!

succes met jouw inlogprobleem, ik hoop dat deze zich ook spontaan oplost! :thumb:

Bij mij is het ook ineens opgelost na 4 dagen. Gelukkig. Ik zag op een forum van Microsoft dat duizenden mensen hier last van hadden en Microsoft wist niet waar het door kwam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan