inloggen in de extender

• Onderwerp starter Onderwerp starter bkj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bkj

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
Hallo,

Hoe kan het dan ik niet meer kan inloggen op mijn extender. Als ik mijn kabel aansluit krijg de melding -Er is nu verbinding etc.- en als ik dan vervolgens intik 192.168.0.234 (zijn eigen ip adres) krijg geen verbinding met de extender. De extender werkt voor de rest voortreffelijk? Wie kan mij vertellen waarom en hoe dit op te lossen?

Je moet je pc even een IP adres in de reeks van de extender geven.

extender

Je moet je pc even een IP adres in de reeks van de extender geven.

Hartelijk dank voor het antwoord
Maar tja als je een beetje leek bent...
Ik zou niet weten hoe ik dit zouden moeten
Kan je een voorbeeld kunnen geven

Laatst bewerkt:
Als je je pc koppelt aan de extender. Controleer dan eerst eens welk IP adres je hebt.

Start-Uitvoeren-CMD [Enter]
IPCONFIG [Enter]

Hier verschijnt een lijstje en staat ook jouw ip adres. Als dit begint met 192.68.0.... dan is het in orde.

hallo RogerS

Als je je pc koppelt aan de extender. Controleer dan eerst eens welk IP adres je hebt.

Start-Uitvoeren-CMD [Enter]
IPCONFIG [Enter]

Hier verschijnt een lijstje en staat ook jouw ip adres. Als dit begint met 192.68.0.... dan is het in orde.

Bijgaand een schermafdruk
scherm.jpg

Dan moet je idd je IP adres tijdelijk wijzigen. Heb je XP of Win 7 ?

Hoe dit moet -> http://www.e-tech.nu/faq/faq.php?id=109&extra[]=9&lang=N&LANG=N&offset=10

Kies een adres. Bijv. 192.168.0.2

Na het configureren van de extender de instellingen weer terug zetten naar dynamisch (zoals ze nu staan). Geef de extender eventueel een adres in de 10.0.0.x reeks zodat hij gewoon te bereiken is met een kabel zonder instellingen te wijzigen.

er moet iets anders aan de hand zijn....

Hoe dit moet -> http://www.e-tech.nu/faq/faq.php?id=109&extra[]=9&lang=N&LANG=N&offset=10

Kies een adres. Bijv. 192.168.0.2

Na het configureren van de extender de instellingen weer terug zetten naar dynamisch (zoals ze nu staan). Geef de extender eventueel een adres in de 10.0.0.x reeks zodat hij gewoon te bereiken is met een kabel zonder instellingen te wijzigen.

Ik heb de extender 10.0.0.6 als ip-adres gegeven en als op de eigenschappen kijk zie ik deze ook. Maar inloggen ho maar......:mad:

Heb je jouw computer dan weer op DHCP (automatisch) gezet, zodat je ook een 10.0.0.x adres krijgt. En heb je de extender even uit en weer aan gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan