inloggen in het beheer v/d website

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinalda

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Hallo allemaal
Ik stel deze vraag over de website van mijn dochter kimberly 14 die haar eigen karate website heeft.
Deze website heeft ze doormiddel van sponsoring gekregen wij houden alle nieuwtjes zelf altijd bij alleen de problemen werden altijd door dit bedrijf opgelost.
Nu is dit bedrijf samen gegaan met een ander bedrijf en hebben ze helaas geen tijd meer om een probleem op te lossen voor ons.
Nu is het probleem dat we niet meer in kunnen loggen in het beheer van deze website,we weten zeker dat we inloggen met de juiste gegevens maar we krijgen steeds deze melding:

Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.63 (Unix) mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.2.5 mod_ssl/2.0.63 OpenSSL/0.9.8g Server at www.karate-kimberly.nl Port 80

Kan iemand ons mischien helpen zodat Kimberly weer haar website kan bijhouden
Alvast bedankt.

Het betekent dat je a.) of een verkeerde combinatie van username/wachtwoord hebt opgegeven (sluit dus niet uit dat die veranderd kunnen zijn!) of b.) je een erg oude browser gebruikt.

Om verder te helpen moet je iets meer informatie geven, aka welke browser je gebruikt en of je de logingegevens van de FTP hebt (dus, hoe je de bestanden naar de server hebt geupload)

Groet
:thumb:

Bedankt voor je snelle reactie :thumb:
Wij hebben alle info toegestuurd gekregen over de website o.a site admin gegevens,PTP gegevens.
browser = internet Explorer
Helaas hebben wij zelf weinig verstand van het beheren van een website :confused:maar we willen graag een poging doen om het te leren.

Bedankt voor je snelle reactie :thumb:
Wij hebben alle info toegestuurd gekregen over de website o.a site admin gegevens,PTP gegevens.
browser = internet Explorer
Helaas hebben wij zelf weinig verstand van het beheren van een website :confused:maar we willen graag een poging doen om het te leren.

sorry zie nogal wat foutjes in mijn tekst het moest zijn FTP gegevens :o en we hebben internet explorer 6.0

Laatst bewerkt:
Okay.

Nu is het probleem dat we niet meer in kunnen loggen in het beheer van deze website
'Weet niet precies hoe kimberly vroeger de site onderhield. Moest je op een speciaal adres inloggen en vanuit daar text veranderen bijvoorbeeld?

Groet :thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi Vegras
Ja het was gewoon via http://www.karate-kimberly.nl/beheer/ en daar moest ze een gebruikersnaam en wachtwoord geven maar als we dat doen krijgen we steeds die fout melding.
Normaal komt ze dan gewoon in het beheer van de site en kon ze het laatste nieuws bij werken,het enige wat ze niet kon veranderen was dat stukte waar ze zichzelf voorsteld9wat ze graag ook wil veranderen) en waarnee je naar de verschillende pagina,s gaat.

Laatst bewerkt:
Dit wordt waarschijnlijk gedaan door een htaccess bestand.

Htaccess is een klein text-bestand met daarin een username en een wachtwoord. Het lijkt me waarschijnlijk dat deze is veranderd.

Wat je eens kan proberen is via de ftp in te loggen en de htaccess eens te bekijken. (de htaccess kopieren naar je computer, want 'online' kan je m niet bekijken)

:thumb:

oke alvast harstikke bedankt voor je hulp :thumb:ik ga nu gelijk proberen of het op deze manier wel wil lukken.

:ogaat ons zelf helaas niet lukken wij zijn echt a technisch op dit gebied en zullen toch naar een andere oplossing moeten zoeken:(
Toch heel erg bedankt Vegras voor de moeite die je voor ons gedaan hebt :thumb:
fijn weekend

opgelost

Na een week speuren is het raadsel opgelost :( het blijkt dus dat de website ondertussen verhuist is naar een andere server:eek:
Het mailtje die ze gestuurd hadden met de nieuwe gegevens blijkt dus niet bij mij aangekomen te zijn.
Ondertussen heb ik de juiste gegevens ontvangen bedankt allemaal voor jullie hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan