inloggen in onbeveiligd internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter ovee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Kan iemand mij vertellen hoe je kan inloggen in een onbeveiligde draadloze internetverbinding?
Regelmatig vangt mijn laptop een onbeveiligd netwerk op, maar als ik daarop wil inloggen dan wordt er toch om een sleutel gevraagd.
Hoe kun je dan toch inloggen op een onbeveiligd draadloos internet verbinding?

Gr. Onne

Misschien hoef je dan wel niet in te loggen op de draadloze verbinding, maar waarschijnlijk wel op het netwerk zelf.

Is er een mogelijkheid om zonder wachtwoord op verbinden te klikken?

Nee, ik bedoel dat wanneer mijn laptop een onbeveiligde internetverbinding vind, dat ik dan toch moet kunnen internetten via die onbeveiligde internetverbinding?
Daar wordt toch zo voor gewaarschuwd? Dat je je internetverbinding moet beveiligen, omdat anders de buurman op jouw account kan internetten.

Er wordt dan om een sleutel gevraagd, terwijl het een onbeveiligd internetverbinding is.

Onne

Nee, ik bedoel dat wanneer mijn laptop een onbeveiligde internetverbinding vind, dat ik dan toch moet kunnen internetten via die onbeveiligde internetverbinding?
Daar wordt toch zo voor gewaarschuwd? Dat je je internetverbinding moet beveiligen, omdat anders de buurman op jouw account kan internetten.

Er wordt dan om een sleutel gevraagd, terwijl het een onbeveiligd internetverbinding is.

Onne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan