Inloggen inbox hotmail via msn werkt niet meer en internet sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

cheetah1979

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Sinds enige tijd kan ik via msn niet meer in mijn inbox. Wel via hotmail.com, maar zou graag willen dat die andere functie ook weer naar behoren werkt :(.
Ik krijg de melding internet reageert niet, wordt naar een probleem gezocht. En daar blijft de handeling bij.

Internet werkt verder prima, maar 50% kans dat die niet afsluit. Dan krijg ik ook de melding dat internet niet reageert. Loopt de hele boel vast en moet ik via ctrl + alt + delete alles uitzetten en geduld hebben.
Na zoveel weken oplossingen zoeken, diverse virusscans erover heen gooien (geen resultaten), opnieuw msn installeren, ben ik zo een btje mijn geduld wel kwijt. :mad:

Ook al ged8 om mijn pc weer naar fabrieksinstellingen te zetten, maar geen recoverydisc bij mijn pc gekregen. En zo kan je wel aan de gang blijven.
De pc is net een maand of 9 oud en draait op Vista.

Wie o wie heeft er de ultieme oplossing voor :D

Ik heb alles geprobeerd wat je gestuurd had, maar helaas, de problemen blijven :confused:
Ook de malicious software removal tool gedaan en die gaf ook niets raars op mijn pc aan........

Ik heb heel eigenwijs mijn pc weer naar fabrieksinstellingen teruggezet.
Ook een klus waar ik inmiddels 3 dagen mee bezig ben geweest.
Alles doet het weer naar behoren en nu maar afwachten voor hoe lang :o

In ieder geval tenxxx voor de tips en trucs, maar de combinatie: frustratie en regenachtig weer, hebben mij toch doen overhalen om een pc-weekendje te houden.

:thumb::thumb::thumb:

wel ja, misschien kan je er ook aan denken een backup te maken wanneer je systeem goed werkt en ook systeemherstel niet uitschakelen want dat kan heel handig zijn ;)

Ik had er nu zelfs niet aan gedacht dat je dat ook kon gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan