inloggen interbankieren mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

draglada

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2011
Goedenavond,

Ik heb een probleem bij het inloggen op Rabobank internetbankieren. Natuurlijk heb ik even met de helpdesk gebeld van de Rabobank maar die konden mij ook niet echt helpen. Een andere webbrowers installeren was hun oplossing.

Een paar dagen later kon ik ook niet loggen op de site van de creditcardmaatschappij.

Wat is nu het probleem? Gebruikersnaam en wachtwoord en andere invulvelden is geen probleem. Druk je daarna op de button ¨inloggen¨ dan gaat gebeurt helemaal niets. Hij gaat niet naar het volgende scherm.

Wie heeft een oplossing voor dit probleem? Ik kon namelijk niet echt de juiste oplossing vinden op internet.

Alvast bedankt voor uw tijd en moeite.

Grt
Bernhard

Welkom bij Helpmij.nl ;)
Is de aangedragen oplossing van de bank (andere browser installeren) opgevolgd? Soms kunnen problemen met Internet Explorer te maken hebben en werken ze wel met een andere browser.

Bedankt voor jullie snelle antwoorden.

Ik heb een andere browser niet geprobeerd. Ik wil deze graag houden. Helpdesk vertelde me dat je de browser ook voor bepaalde handelingen kunt gebruiken en de rest explorer houden. Nog nooit heb ik problemen gehad met inloggen.

Ted bedankt voor het stappenplan. Deze ga ik eerst uitvoeren en als dat niet lukt dan een andere browser.

Kan het ook met een bepaalde update te maken hebben?

Hoi,
de sites waar je het over hebt zijn allemaal beveiligde sites met https:// verificatie. Kijk bij vertrouwde websites of die sites daarin staan en kijk bij geavanceerd of daar ssl 3.0. gebruiken aangevinkt is.
Tip: Probeer eens vanaf een andere pc in te loggen.

Laatst bewerkt:
Welke windows gebruik je en is deze bijgewerkt met het nodige servicepack, want dit kan ook het probleem zijn.

Vanaf een andere laptop is het geen probleem, ook vanaf de ipod niet.

Alle updates zitten er allemaal op, ook de servicepack. Het is een probleem van een paar weken oud, daarvoor geen enkel probleem.

:D Je kan ook bij Internet Opties zo instellen proberen en geloof ik dat goed komt dan ...:D :thumb:
4edffcf2de098-Rabobank.gif

En net zoals dat Mik ook zei je moet niet aleen maar SSL 3.0 aanvinken, :D maar liever Alle SSL en TLS vierkantjes ( het is jammer dat zijn ze nie nog meer :o ) ...:thumb:
spy7uv.jpg

------------------
Herstart je PC dan nog eens ...:D ....:thumb:

Laatst bewerkt:
@Royonix: bedankt voor je heldere en gedetailleerde uitleg. Ik heb je aanwijzingen gevolgd. Ik kan weer inloggen op de websites.

Tedjansen11, Mumzel, Mik Zjegger en Seniorke jullie ook bedankt voor de aangedragen oplossingen. Misschien komen ze later nog eens van toepassing.

Grt
Bernhard

Mijn oplossing was dezelfde alleen zonder plaatjes, maar die had ik op verzoek graag voor je geplaatst. :o

Graag gedaan draglada. Mogen wij nu ook je internetbanking gebruiken om onze betalingen uit te voeren?

Grapje hoor. :d

@Mik Zjegger, je oplossing is inderdaad hetzelfde wanneer ik hem zo terug lees. Zonder de plaatjes was ik er denk ik niet uitgekomen.

@Seniorke, de echte handige jongens breken toch zo in:)

Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Helaas was het probleem tijdelijk verholpen. Ik kan nu weer niet inloggen. En bij bepaalde webshop kan ik de opdracht niet afmaken wanneer ik moet betalen via ideal of creditcard. Soms ook inloggen, zoals bij de Hema.

Ik heb gisteravond het stappenplan van Tedjansen 11 gevolgd. Dat leverde 4x een Trojan op.

Weet iemand nog een oplossing of moet ik Google Chrome als browser nemen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord en tijd.

Grt
Bernhard

Nog eens ff scannen in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan