Inloggen lukt echt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthijsBink

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Vanmorgen was mijn laptop traag..
Het probleem is dat ik nu nergens meer kan inloggen, niet op hotmail, msn, forums etc.(ik doe dit op een andere pc)
Ik heb mijn firewall al verwijderd..
Iedere keer als ik mijn inlognaam en wachtwoord intyp schiet het scherm meteen op error zonder eerst te gaan zoeken.
Iemand een idee wat het kan zijn?

Stom antwoord misschien maar staat je Caps Lock van je toetsenbord soms aan zodat je hoofdletters intypt?

Welke error krijg je?

jean42 zei:
Stom antwoord misschien maar staat je Caps Lock van je toetsenbord soms aan zodat je hoofdletters intypt?

Welke error krijg je?

Hallo Jean,

nee caps lock staat niet aan. Ik krijg ook geen melding dat het wachtwoord niet goed is, maar ik krijg onmiddelijk "de pagina kan niet weergegeven worden". Echt onmiddelijk nadat ik op aanmelden gedrukt heb..

Groetjes Elsemiek!

Kan je nog post ontvangen en gewoon op internet geraken?

Begin eens met het weggooien van je geschiedenis, cookies en bestanden in internet explorer. En probeer het dan opnieuw.

Voor het geval je niet weet hoe het moet: Klik in IE op extra en kies voor internet-opties en ga naar het tabblad algemeen. Daar kan je verwijderen wat ik aangaf.

jean42 zei:
Kan je nog post ontvangen en gewoon op internet geraken?

Post ontvangen? Je bedoelt mail? Dat weet ik dus niet, aangezien ik niet in mn inbox kan komen.. Internet doet het wel gewoon, het zij wat trager.

Groetjes Elsemiek!

Wim1960 zei:
Begin eens met het weggooien van je geschiedenis, cookies en bestanden in internet explorer. En probeer het dan opnieuw.

Voor het geval je niet weet hoe het moet: Klik in IE op extra en kies voor internet-opties en ga naar het tabblad algemeen. Daar kan je verwijderen wat ik aangaf.

Bij het bestanden verwijderen liep de computer telkens vast.. Heb nu Ccleaner erover laten lopen, maar het euvel is niet opgelost.

Groetjes Elsemiek!

Bij het afsluiten van de pc krijg ik melding dat de pc de reg-filter niet kan initialiseren? Heeft dat er wat mee te maken??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan