inloggen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

yavar

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2005
hoi

ik heb een paar dagen geleden het kpn exparia pack ontvangen.
ik heb thuis twee compters.
ik heb twee usb wireless adapters gekocht.
de een heb ik op mijn eigen pc aangesloten en de anders op die van mijn broer (2e pc)
nu hebben we allebei internet, alleen mijn broer (2e pc) kan niet inloggen. bijvoorbeeld op msn kan hij niet komen. postbank.nl kan hij niet inloggen, hij kan op geen een inlogscherm inloggen. als hij bijvoorbeeld op postbank.nl op inloggen klikt, dan ziet hij een nieuwe scherm met daarin kan de pagina niet weergeven en zo gaat dat bij alle inlogschermen!

kan iemand mij helpen ??

hij heeft dus wel gewoon internet. dan heeft het temaken met zijn privacy instelling die staan te hoog. want die inlogschermen tjekken allemaal iets van je presoonlijke adress of ip.

ga is naar het configuratiescherm kies internet-opties tablad privacy en zet hem op normaal als hij daar niet op stond. en kies tesnoods voor websites en voeg daar de betreffende sites toe.

hij heeft dus wel gewoon internet. dan heeft het temaken met zijn privacy instelling die staan te hoog. want die inlogschermen tjekken allemaal iets van je presoonlijke adress of ip.

ga is naar het configuratiescherm kies internet-opties tablad privacy en zet hem op normaal als hij daar niet op stond. en kies tesnoods voor websites en voeg daar de betreffende sites toe.

ik heb het net geprobeerd, maar bij privacy staat er : alle cookies toegestaan en bij tabblad beveiliging staat er: normaal en lager dan normaal kan niet en ik heb postbank.nl of hotmail.com toegevoegd aan vertrouwde websites maar het lukt nog steeds niet :S

killer555,

ik wou je nog bedanken!
wat jij had gezegd had ik geprobeerd maar het lukte niet!
ik had met msconfig nortonantivirus uitgezet en daarom kon ik nergens inloggen.
ik wist niet wat ik moest doen maar na jou reactie wist dat het met beveiliging te maken had en ik had norton weer aangezet en toen deed hij het weer!
dus daarom wou ik je nog bedanken! :thumb:

ok top zet de vraag dan wel ff op status opgelost aub.

rechts onderin.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan