Inloggen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrovhueting

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
Berichten
2
Bij het inloggen in windows xp moet ik sinds kort een wachtwoord invoeren, dit was een verbeter point van bitdefender, mijn nieuwe anti virus programma. Echter mijn computer herkent mijn draadloze toetsenbord niet meer, dus ik kan met geen mogelijkheid mijn wachtwoord invoeren. Iemand een idee, ik heb wel een usb muis die werkt?

Alvast bedankt voor je moeite.
Groeten,
Petrov Hueting
 
Hoi,

Ja....dan gaat een muis niet helpen natuurlijk...
Dan zal je toch een toetsenbord moeten hebben om een wachtwoord in te voeren, bijvoorbeeld ééntje met ps2 aansluiting.
 
Druk tijdens het opstarten van de computer, op f8 (een aantal malen) en kies daarna Veilige modus. Probeer dan als Administrator in te loggen. Ga dan naar Gebruikersaccounts (Configuratiescherm) en maak een nieuwe "Beheerder van de computer" aan.

Groeten,

Sorry, ik had even niet goed naar de sectie gekeken, ik denk niet dat het bovenstaande gaat werken.

Groeten,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
probeer eens dit

Ga als volgt te werk om dit ongemak te verhelpen:

Klik Start, Configuratiescherm
Kies Gebruikersaccounts
Klik een account wijzigen
Klik op het aspnet_wp account
Kies De account verwijderen
Klik Bestanden verwijderen
Klik Account verwijderen
Sluit de vensters

Bij een volgende start zal de computer weer net als voorheen, dus zonder klikken, opstarten.
 
Beste van schagen,

Ik kan mijn computer niet in, dus kom niet bij het configuratiescherm. Op mijn beeldscherm zie ik enkel mijn naam als enige gebruiker. Om onder die naam in te loggen moet ik een wachtwoord invoeren, maar dat gaat niet zonder toetsenbord. Mijn vraag is kan ik zonder toetsenbord, met enkel één werkende muis mijn computer in om mijn toetsenbord opnieuw aan te sluiten...??

Ik hoor graag van je.
Groeten petrov
 
download dan hirens boot cd ,brand die en start er mee op veel tooltjes om je wacht woord te achterhalen
 
Is het een idee om bij de start van Windows op F8 te drukken zodat ie in veilige modus start en dan de optie te kiezen om terug te gaan naar een herstelpunt voordat die update geinstalleerd werd die dit veroorzaakt heeft?
 
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Bij het inloggen in windows xp moet ik sinds kort een wachtwoord invoeren, dit was een verbeter point van bitdefender, mijn nieuwe anti virus programma. Echter mijn computer herkent mijn draadloze toetsenbord niet meer, dus ik kan met geen mogelijkheid mijn wachtwoord invoeren. Iemand een idee, ik heb wel een usb muis die werkt?
Of het een "verbeterpoint" is weet ik zo net nog niet, je bent nu verplicht om een usb- of een PS2 aansluiting te gebruiken, omdat je je blue tooth niet wordt geactiveerd voordat je het w.w. hebt ingevoerd.
Sluit even een ouderwets toetsenbord aan (PS2 zo'n rond stekkertje, paarse aansluiting) zodat je in je pc komt.
Usb-aansluiting zal ook wel werken.
 
Laatst bewerkt:
Beste Petro, welkom op Helpmij.nl :thumb:Vraag verplaatst naar de juiste sectie, wat het in Bluetooth deed is mij een raadsel. Verder graag niet onnodig quoten, dank jullie wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan