inloggen mailbox werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

giraf

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
75
Heb een sony ericcson xperia 10 . Wil via internet [google) van mijn telefoon op mijn mailbox inloggen. Dit lukt niet, wat doe ik fout???? Alvast bedankt voor de uitleg.:(
 
De eerste fout die je al maakt is ons geen duidelijk omschrijving geven van wat er nu mis gaat.

Dat het niet lukt kunnen we zien. We begrijpen ook nog wel wat je wilt. Maar waar gaat het fout? Krijg je bijv. een foutmelding? Is het netwerk van je werk hiervoor wel ingericht? Kunnen andere collega's dit wel? Zomaar even een paar vragen die de anderen hier enorm helpen met het beantwoorden van jouw vragen.
 
sorry, als ik niet duidelijk ben. Diit toestel, sony ericcson heb ik pas. Met de andere telefoons in mijn gezin kan ik prima inloggen. Wat er fout gaat, dat bij dit toestel het inloggen, na je naam en wachtwoord via google al niet lukt. Volgens mij ligt het gewoon aan een instelling van de telefoon, maar ik weet niet welke. Hoop dat ik zo duidelijker ben geweest.:)
 
Hoi,
Bedoel je dat je inlogt via een webbrowser op je telefoon? of via een email programma??

gr jeroen
 
Ik log in via google, mijn webbrowser, nl hi eindeloos online.
 
ok, we hebben nu al meerdere keren vastgesteld dat het niet werkt. op zich heb ik niet veel aan die informatie. vertel nu eens wat er gebeurt als je probeert in te loggen. Krijg je een foutmelding? zeurt de telefoon over certificaten? rook uit het toestel? zonder andere informatie dan 'doet het niet' kunnen we je helaas niet helpen
 
Als ik probeer in te loggen ,zie je bovenin de adresbalk een slotje staan, wat als ik met andere telefoons ga inloggen er niet is. En hij zegt, wachtwoord en naam incorrect, wat op de andere telefoons niet is. Volgens mij is het iets simpels wat ik fout doe, vind het alleen niet. :evil:
 
Roger, ik prober het ECHT goed uit te leggen, bespeur iets van irritatie in je antwoord. Hoeft niet, ik bedoel het echt goed en probeer me goed uit te drukken.:d
 
Dank je giraf. Nou ik ben niet geírriteerd. Dit is tenslotte vrijwilligerswerk, ik kan er altijd voor kiezen om weg te gaan of niet te antwoorden.

Wat ik bedoel is dat je geen inhoudelijke informatie geeft. Nu geef je deze wel en kan ik je gelijk al iets meer vertellen. Het slotje betekent dat het een verbinding via https is. Dit kan op een certificaat probleem duiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan