inloggen msn

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
op een of andere manier hoef ik (als ik messenger heb gestart) alleen maar op de button te klikken, waar me hotmail adres in staat. Hij logt dan vanzelf in. Ik wil dat ie een wachtwoord vraagt, hoe doe ik dat instellen?

Je zou het nog een keer moeten proberen, zodra je de email heeft ingezet dan krijg je inderdaad nog een password om die aan elkaar moet koppeling,

ik krijg dat schempje niet. Staat alleen een button waar ik op moet klikken om in te loggen

Ik weet niet precies waar het zit maar als je naar je configuratie scherm gaat en kiest voor Gebruikers/Users accounts dan kan je daar bij password beheer de koppeling naar je .NET/hotmail verwijderen.

Kan ook nog instelling zijn van messenger zie ik net. Kijk maar eens bij Extra, Opties in Messenger. Zit bij onder tabblad algemeen.

Dat heb ik ook, persoonlijk vind ik het wel fijn. Ik heb zelf gekozen voor deze optie dus je zult het wel ergens in kunnen stellen. Waar precies weet ik echter niet. Ik geloof zelfs dat als je je tijdelijke bestanden een keertje opruimt dat die instellingen dan weg zijn maar dat weet ik niet honderd % zeker.

mvg
Bram

Als je Windows XP hebt:

Via de zoekoptie van XP zoeken naar mappen met de naam credentials (let op dat 'op verborgen bestanden zoeken' aangevinkt staat) en de inhoud hiervan verwijderen (meestal zit hier een map met een cijfercombinatie in).

Deze map credentials is meestal hier te vinden:
X:\Documents and Settings\NAAMGEBRUIKER\Local Settings\Application Data\Microsoft\Credentials

Daarna opnieuw opstarten.

ik ga het maandag proberen, hou jullie op de hoogte.
bedankt alvast.
PRETTIGE JAARWISSELING

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan