Inloggen om mijn forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Hallo

Ik heb een forum op mijn site. Als ik wil inloggen gebeurd er het volgende:
Ik voer mijn gebruikersnaam en w8woord in. Druk op inloggen en de volgende pagina is: Pagina niet gevonden. Mijn site staat op lycos. Dan druk ik op terug en klik dan op registreren nu staat er dat ik ingelogd ben . Maar ik wil gewoon dat ik als ik op inloggen klik dat ik in dan gelijk ingelogd ben. Wie o Wie

Wat voor forum systeem gebruik je? Eigen gemaakt of een kant en klaar - achtig iets als invisionboard, phpbb, vbulletin etc?

doe ik net, krijg ik dit:

Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/functions.php on line 738

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/functions.php:738) in /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/sessions.php on line 182

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/functions.php:738) in /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/sessions.php on line 183

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/functions.php:738) in /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/sessions.php on line 182

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/functions.php:738) in /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/includes/sessions.php on line 183

Fatal error: Call to undefined function: redirect() in /data/members/free/tripod/nl/g/a/m/gameislandforum/htdocs/login.php on line 87

Laatst bewerkt:
Dan heb je ergens een foutje gemaakt, die fix zorgt namelijk niet voor parse codes. Deze is namelijk een officiele phppbb.com fix, dus die nagepluist op foutjes zoals jij ze post.

Effe dus de backup terug zetten, en dan nogmaals het bestandje aanpassen.

heb ff heel nieuw forum geinstalleerd en het inloggen lukt nu goed maar nu krijg ik deze fout als ik wil registreren.

Could not connect to smtp host : :

DEBUG MODE

File : /data/members/free/tripod/nl/f/o/r/forumgameisland/htdocs/includes/smtp.php

en daar boven staat nog een heel verhaal met allemaal fouten :confused:

Log in op je adminpanel en schakel smtp uit bij je instellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan