inloggen op mshome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgulas

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
er zijn 2 computers en op beide kun je op mshome komen en elkaars mappen bekijken.

nu probeerde ik met een derde pc ook op datzelfde mshome netwerk te komen en ik kan de andere computers ook wel vinden, maar als ik ze probeer te openen krijg ik zo'n schermpje :

verbindingmakenyi7.jpg

ik heb dit netwerk niet geïnstalleerd en heb ook nog nooit eerder te maken gehad met een wachtwoord in het netwerk.
hoe kan ik dat wachtwoord(/gebruikersnaam) achterhalen?

ik las ergens dat dit probleem verholpen is als je eerst zelf mappen deelt. dan verdwijnt dat inlogschermpje. probleem is dat ik geen bestanden kan delen! rechtermuisknop op een map, eigenschappen : de optie 'delen' staat er niet bij, terwijl ik bestand en printerdeling al wel heb ingeschakeld. :confused:

raar het zou kunnen zijn dat je met het delen van een map, er een wachtwoord op gezet heb . zo ja moet je kijken of er ergens een vinkje bij deze map een persoonlijke map maken aan gevinkt is.

ga naar "Verkenner" , "Extra", "Mapopties", "weergave",zet hier "eenvoudig bestanden delen" uit. Als het goed is staat de optie " delen" er nu wel bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan