Beste,
Elke keer als een computer uit het desbetreffende domain zich opnieuw aanmeld, en het opent Office, word er gevraagd om in te loggen in het systeem.
Wanneer het scherm ingevuld is met a. De gebruikersnaam en b. Het wachtwoord verloopt het verder zonder problemen. De mail kan binnen gehaald blijven worden.
Maar wanneer de computer weer opnieuw opgestart is, word weer gevraagd om het inlog.
Het gaat hier om een kleine omgeving met een SBS windows 2008 server.
De outlook versies varieren van 2007 - 2010.
Daarnaast zijn er ook diverse operating systems zoals XP / 7 Pro.
De server is vanacht met succes opnieuw gestart, maar niet met succesvolle resultaat.
Wie kan mij helpen?
l0ng
Elke keer als een computer uit het desbetreffende domain zich opnieuw aanmeld, en het opent Office, word er gevraagd om in te loggen in het systeem.
Wanneer het scherm ingevuld is met a. De gebruikersnaam en b. Het wachtwoord verloopt het verder zonder problemen. De mail kan binnen gehaald blijven worden.
Maar wanneer de computer weer opnieuw opgestart is, word weer gevraagd om het inlog.
Het gaat hier om een kleine omgeving met een SBS windows 2008 server.
De outlook versies varieren van 2007 - 2010.
Daarnaast zijn er ook diverse operating systems zoals XP / 7 Pro.
De server is vanacht met succes opnieuw gestart, maar niet met succesvolle resultaat.
Wie kan mij helpen?
l0ng