Remco n123
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 okt 2008
Afgelopen week hebben mijn ouders een nieuwe pc van HP gekocht met redelijke snelle hardware. Toch geeft Vista op dit moment naar mijn mening teveel problemen. Er is gekozen voor een wachtwoord voor aanmelding bij Vista. Regelmatig als je voor de eerste keer opstart en je voert het wachtwoord in blijft Vista in een laadscherm hangen en krijg je dus geen toegang tot het bureaublad. Meer dan de pc opnieuw opstarten kan ik dan niet doen.
Andere keren start het allemaal wel in 1 keer op. Verder vind ik toepassingen erg traag reageren als je msn wilt openen of Firefox etc duurt het soms een 30 seconden tot een minuut voordat de toepassingen zich openen.
Ik heb thuis een soort gelijk systeem maar daar opent alles zich gelijk en heb ik zelden moeite met het inloggen op Vista. Waar kan dit probleem liggen ?
Andere keren start het allemaal wel in 1 keer op. Verder vind ik toepassingen erg traag reageren als je msn wilt openen of Firefox etc duurt het soms een 30 seconden tot een minuut voordat de toepassingen zich openen.
Ik heb thuis een soort gelijk systeem maar daar opent alles zich gelijk en heb ik zelden moeite met het inloggen op Vista. Waar kan dit probleem liggen ?