inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
hey

ik wil een website maken

maar er moet een gedeelte waar je alleen met passwoord en gebruikersnaam inkomt
hoe maak ik zo iets

ik wil hem graag online zetten met @home

Hoi,

Er zijn een aantal hosting bedrijven die dit gratis aanbieden.... bravenet is er een die een gratis service heeft met de mogelijkheid om een password gate aan te maken... Misschien dat het wat is voor je...

Anders zou ik effe op password gate of iets dergelijks zoeken gaan op google met als optie php...

Groetjes, Dj Viper

oke dat heb ik gedaaan en nu ben ik zover

http://members.home.nl/fransklip/

maar als ik nou men wachtwoord en gebruikersnaam intyp en op inlog klik staat er dat die geen pagina kan vinden

dat kan kloppen want ik weet niet hoe ik er een pagina achter zet

wie kan me helpen

Maak een page index2.html
Bij bravenet kun je toch zeker wel aangeven welke page er geopent wordt bij een correct password?
Dan laten linken naar index2.html (of iets degelijks)

Hoi,

Klopt, onder instellingen bij de website van bravenet waar je dus die pagina aangemaakt hebt kun je opgeven waarnaar toe hij wordt gelinkt...

Of je kunt het ingeven in de code maar dacth dat het was gewoon op de website..

Groetjes, Dj Viper

Hoi,

Dat wist ik al marcel... :-)

Je hebt me ook in msn te staan dacht ik zo, ben zondag wel een paar keer online...

Groetjes, Dj viper

Hoi,

Waarschijnlijk van een andere vraag hier op helpmij. of iets anders... R/C, BHD, of iets dergelijks...

Groetjes, Dj Viper

nu gaan we weer even verder met men vraag

helpmij5ey.jpg

waar moet ik die hyperlink neerzetten om bij een goed passwoord naar de volgende pagina tegaan

Hoi,

Als het goed is onder general settings, staat ergens een invoer veld om de pagina in te voeren...

Groetjes, Dj Viper

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan