inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stucie

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
62
hallo
ik heb veel problemen met inloggen op div site's ; digid, ziggo, essent, helpmij.nl, telfort

weet iemand wat ik hieraan kan doen:love:

bvd
 
geen infectie's na t scannen
ik heb gedaan wat je gevraagd hebt en t probleem is er nog.:rolleyes:

ik kon nu wel inloggen op helpmij.nl, maar andere site's niet:(


zal ik deze vraag afsluiten, want ik denk dat er geen oplossing voor is?

mvrgr
 
Tijdelijke internetbestanden verwijderen?
 
Cookies verwijderen ook? Krijg je nog foutmeldingen als je wilt inloggen?

Je kunt altijd nog IE herstellen:

Klik rechts op het IE icoon op het bureaublad, ga naar eigenschappen en dan naar tabblad Geavanceerd. Klik daarna op Opnieuw instellen...
 
Cookies verwijderen ook? Krijg je nog foutmeldingen als je wilt inloggen?

Je kunt altijd nog IE herstellen:

Klik rechts op het IE icoon op het bureaublad, ga naar eigenschappen en dan naar tabblad Geavanceerd. Klik daarna op Opnieuw instellen...
IS GEDAAN

ik kon gisterenavond niet meer reageren want kreeg 'n leek wel pc crash, alles viel weg en 'n blauw scherm dat vol stond met engelse tekst over beveiliging en dat m'n pc was geinfecteerd zover dat alles weg was en gecrasht, di t heeft c.a 20 min geduurd en kreeg t ene scherm na t andere, ik had net van te voren de pc gescand met superantispyware en was schoon, nu stonden er na t scannen weer 35 infectie's op.
heb met progr. van microsoft schadelijke softw. en superantiespyware laten scannen.
heb div file's gevonden in windows/temp map (qhapctfnmt, kipgrpotvu, _ex-68) en staat er nog de extensie .exe achter
nou blijkt ook dat in de SERVICE DE ALERTER UITGESCHAKELD WAS"" ,die heb ik weer ingeschakeld, dus nu maar weer even afwachten.
ik ziet t voorlopig als opgelost

:thumb:tot heden kan ik wel weer inloggen op div site's wat eerst niet ging:thumb::thumb:

bedankt voor jullie hulp
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan