inloggevens steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Mijn inloggegevens zijn steeds weer weg en moet ik op alle forums deze weer opnieuw invoeren en dat zijn er heel wat om steeds weer opnieuw inloggen.

Ik maak gebruik van CCleaner en plaats alle te bewaren cookies naar het rechter vak wat daarvoor is bestemd en zijn vinkjes geplaats bij het tabblad Internet Explorer de eerste 5 aangevinkt en CCleaner verwijdert dan ook niet de aan de rechterkant geplaatste gegevens.

Verder heb ik in IE8 > Internet opties > Privacy > Websites > URL invullen > Toestaan > OK.
In IE8 rechtsboven tabblad: Beveiligging > Browsergeschiedenis verwijderen > daar staan aangevinkt: Gegevens van favoriete websites behouden > Tijdelijke internet bestanden > Geschiedenis. (verder staat daar niets aangevinkt)

Ook heb ik in IE8 > Internet opties > Geavanceerd > aangevinkt staan: De map met tijdelijke internetbestanden leegmaken wanneer de browser word afgesloten. (ook dit vinkje weghalen bied geen oplossing)

De cookies staan wel nog steeds in IE8 > Algemeen > Instellingen > Bestanden weergeven, en er staat GEEN vinkje voor Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten.

In grote lijnen komt het hier op aan als ik CCleaner gebruikt staan er rechts nog alle gegevens maar moet ik toch op alle forums opnieuw inloggen waarvoor ik geen verklaring kan vinden, ik heb dit probleem al een geplaats toen ik nog met Vista werkte maar dit is nu Windows 7 geworden als OS.

Groet,
@xa
 
Tsja, als je het probleem alleen hebt zodra je (automatisch of niet) CCleaner gebruikt, dan zou ik opties Cookies gewoon uitvinken.
Cookies zijn niet 'gevaarlijk', dus...

Tijs.
 
Dag Tijs, wij samen hebben dit al eens doorgenomen ik weet alleen niet meer wanneer. Ik dacht toen te weten dat mijn Revo Uninstaller dit veroorzaakte maar toen het probleem zich achteraf weer voordeed werd er toch maar besloten de pc geheel opnieuw te installeren pas toen was het probleem opgelost maar dat ga ik nu echt niet meer doen. Ik heb geduld en zal het toch op een of andere manier proberen te achterhalen waar dit probleem vandaan komt, ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem met die inloggegevens. Jammer dat er niemand is die je de juiste instellingen kan geven voor IE8 als zowel CCleaner op de goede manier zo in te stellen wat er nu wel of niet aangevinkt moet staan om zoiets te kunnen voorkomen.
Bedankt voor je reactie.

Groet,
 
Als ik me goed herinner heb ik je in die andere discussiedraad doorgestuurd naar het forum van CCleaner. Kijk eens op dat forum rond of je daar verder komt/hulp kunt krijgen met je probleem.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze moeten we het probleem met de Inloggegevens maar even laten rusten, ik heb deze vraag voorgelegd bij CCleaner en wachten af in deze. Ik meld mij weer zodra er een oplossing is gevonden!
Bedankt voor de reacties en we blijven zoeken dat het probleem is opgelost.
Groetjes,
 
Het antwoord van het CCleaner forum op mijn probleem zal ik wel nooit ontvangen jammer genoeg, maar daar is het probleem toch nog niet mee opgelost.
Het gaat soms enige dagen goed en dan ineens na een opschoonbeurt met CCleaner zijn weer alle inloggegevens verdwenen, de cookies staan er nog allemaal zowel in IE8 als in CCleaner aan de rechterkant voor te bewaren.
Het blijft mij bezig houden iedere dag weer opnieuw hoe dit zo maar kan gebeuren maar een oplossing is er tot op heden nog niet geweest.

Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan