Inlognamen messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetje82

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Hallo,

Weet iemand hoe ik uit de lijst met namen waaruit je de inlognaam kunt kiezen van degene die zich op messenger aan wil melden, namen weg kunt halen?. Ik heb messenger al eens opnieuw geinstalleerd maar iedereen die zich een keer op mijn pc aangemeld heeft op messenger blijft erin staan.

Bvd

Bram

Geplaatst door brammetje82
Hallo,

Weet iemand hoe ik uit de lijst met namen waaruit je de inlognaam kunt kiezen van degene die zich op messenger aan wil melden, namen weg kunt halen?. Ik heb messenger al eens opnieuw geinstalleerd maar iedereen die zich een keer op mijn pc aangemeld heeft op messenger blijft erin staan.

Bvd

Bram

welke versie heb je? bij msn 7 (beta) kun je dit doen door op extra>opties>tabblad algemeen. dan staat er in het midden email accounts en wachtwoord. Klik op wijzigen en daar kan je de lijst legen. Kan best zo zijn dat dit bij msn 6.0, 6.1 en 6.2 ook zo is. Dat weet ik niet.

Greetz Vinnie:thumb:

gebruikersnaamgeschiedenis.. MSN

Hoi Brammetje

Zorg er eerst voor dat u in de verkenner verborgen bestanden en mappen zichtbaar maakt (via menu-optie Extra naar Mapopties, tabblad Geavanceerd). Ga dan naar C:\Documents and Settings\[gebruikersaccount]\Application Data\Microsoft\Credentials. Verwijder hier de map Credentials, en u bent ook uw gebruikersnaamgeschiedenis in MSN Messenger kwijt.

natuurlijk wel even opnieuw opstarten de map credentials wordt automatisch weer aangemaakt....zonder de gebruikersnaamgeschiedenis..

Re: gebruikersnaamgeschiedenis.. MSN

Geplaatst door ConTra
Hoi Brammetje

Zorg er eerst voor dat u in de verkenner verborgen bestanden en mappen zichtbaar maakt (via menu-optie Extra naar Mapopties, tabblad Geavanceerd). Ga dan naar C:\Documents and Settings\[gebruikersaccount]\Application Data\Microsoft\Credentials. Verwijder hier de map Credentials, en u bent ook uw gebruikersnaamgeschiedenis in MSN Messenger kwijt.

natuurlijk wel even opnieuw opstarten de map credentials wordt automatisch weer aangemaakt....zonder de gebruikersnaamgeschiedenis..

Oke dan:)

Re: gebruikersnaamgeschiedenis.. MSN

Geplaatst door ConTra
Hoi Brammetje

Waarom werkt dat mij niet???
Ik heb nu msn 7.0 maar ook daar onder Algemeen kan ik niks veranderen, en de map Credentials is weg, maar ik zie nog alle namen in het lijstje van msn staan.

Hoi,

Ben trouwens nieuw hier, dus aangenaam!

Dat geldt ook voor mij.
Ondanks dat ik de map credentials heb verwijderd blijven alle personen die ooit hebben ingelogd op MSN 7.0 beta op mijn computer zichtbaar.
Iemand enig idee hoe dit kan? En hoe ik de namen wel kan verwijderen?

Gr. Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan