Inlogscherm voor meerdere gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke,

Als ik het dus goed begrijp;

Op ieder formulier een tekstveld maken en dan welke code erachter hangen?

Enne dat mainswitchboard hoe zou jij dat dan maken? Altijd open voor ideeen
 
Het kan nog iets simpeler dan met tekstvakken; een Public variabele gebruiken in de module en die gebruiken als check. En ik heb in dit voorbeeld ook het inlogscherm te grazen genomen...
 

Bijlagen

  • Patientendatabase.part01.rar
    100 KB · Weergaven: 25
  • Patientendatabase.part02.rar
    72,3 KB · Weergaven: 20
Je bent geweldig, maarre waarom heb je een keuzelijst met invoervak gemaakt in het login formulier? Is daar een speciale reden / regel voor?

Groetjes,

Simone
 
Omdat het een stuk vriendelijk is voor de gebruikers; je weet meestal je eigen naam nog wel ;)
 
OKe punt voor jouw! Nog een vraag in de mod_display_menu staat nog een sub kan ik deze verwijderen?

Of moet ik deze laten staan? Er staan namelijk nog een aantal verwijzingen in naar frm_switchboard_lv 1,2,3
 
De sub in de module zal wel als basis voor de Functie hebben gediend; hij kan inderdaad weg. Het geheel is nu een stuk overzichtelijker naar mijn idee; door alle checks op het formulier te doen, kun je makkelijk meer access levels toevoegen en inregelen. In de oorspronkelijke opzet moest je veel meer code maken, en onderhouden.
 
Hey en hoe zou je de intialen van de ingelogde persoon op kunnen slaan in de tabel patient?
 
Maak een tekstvak aan op het formulier, en vul hem bij de gebeurtenis <Bij aanwijzen>

Code:
Private Sub Form_Current()
    Me.txtUser = sUserID
End Sub

Het tekstvak txtUser kun je aan het veld [Initialen] koppelen.
 
Als je de code kopieert en in het formulier plakt, staat-ie gelijk bij de juiste gebeurtenis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan