inlogscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

computon

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Ik heb een pc met XP home edition en sinds kort last van het volgende.

Als ik mijn pc een minuut of 10 niet meer gebruik dan gaat vanzelf het inlogscherm erop wat je ook krijgt met de combinatie start-L toets.
Niet onoverkomelijk maar wel lastig. Is dat ergens in te stellen dat dat niet meer gebeurd?

Alvast bedankt:

Staat er een vinkje bij: start, configuratiescherm, energiebeheer, geavanceerd, wachtwoord vragen als de computer uit standby wordt gehaald?

ja klopt, staat aangevinkt is dat dan de reden want die heb ik bij mijn weten nooit versteld en het is pas sinds een paar weken.

Weet niet of het DE reden is, maar zou een reden kunnen zijn. Je zou het kunnen testen door het uit te vinken en misschien nog even te herstarten.

Werkt het nog niet goed, dan kun je hem altijd weer aanvinken.:)

Is goed maar zal morgen worden.
Ik laat het nog weten maar in ieder geval bedankt

nee sorry is niks verandert met die optie uit te zetten.Weet je nog een andere oplossing misschien?

Schermbeveiliging uit? Aanmelden met wachtwoord uit? Anders weet ik het echt niet.

Schermbeveiliging staat uit, en aanmelden met wachtwoord bij opstarten staat aan.
Dat wil ik echter zo houden, het is alleen vervelend dat het scherm uit zichzelf verschijnt, het lijkt wel of het in plaats van de schermbeveiliging komt, alleen die staat uit daarom snap ik het niet zo goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan