Inlogscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Party-Boy

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2003
Hallo,

Sinds gister doet me pc vaag.
Als ik hem opstart krijgt ik het eerst het scherm van Windows wordt opgestart.
Hierna krijg ik het scherm voor de accounts, maar op dit scherm start de pc zich opnieuw op, als je binnen 5 seconden op een account klikt, start de pc op maar zodra je profiel geladen is start de pc alsnog opnieuw op.
Dit herhaald ie eindeloos.
Als je via veilig modus erin gaat doet de pc het gewoon, geen probleem verder.
Voor mij is dit echt een raadsel en kom er niet uit, weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

mvg

Pascal

Kun je je pc opstarten met de ''Laatst goed werkende instellingen''? Tijdens het opstarten herhaaldelijk F8 drukken, dan staat er zoiets als ''Laatst goed werkende instellingen" bij..
Je kan ook proberen in de Veilige Modus Systeemherstel te doen. Dit doe je als volgt:
Start>Alle Programma's>Bureauaccesoires>Systeemwerkset(o.i.d.) en dan Systeemherstel. Een datum aanklikken voordat het probleem zich voordeed en dan gewoon doen wat de pc vraagt.

Via F8 dan laatst werken instellingen heb ik al geprobeerd en werkt niet.
Systeemherstel werkt niet, omdat XP nooit een systeemherstel punt heeft gemaakt, terwijl deze ingeschakeld staat, k kan dus geen punt aan wijzen.

Heb je een installatie cd? Anders zou je kunnen kijken of je hetgeen kapot is kan herstellen d.m.v. de cd.

heb net de xp cd erin had.
gekozen voor herstellen van windows (R).
Ik kom dan in een dos scherm.
ik moet dan aangegeven welke windows pad en administrator wachtwoord.
Alles gedaan en dan zit ik in c:\windows.

Maar wat ik hier moet doen weet ik niet.

Je kan ook het volgende proberen:
Start terug je Windows cd op en ga nu niet naar herstellen maar gewoon naar instaleren (alsof je een gewone installatie doet) hij komt nu zeggen dat er als een windows installatie gevonden is, en klik nu op herstellen, bijna al je instellingen en bestanden blijven bewaard, alleen windows zelf wordt gerappareerd.

Als je de nwe installatie doet vraag die tijdens de installatie als je akkoord gaat met voorwaarden daarna valt de pc uit.
heb 2x geprobeerd en 2x in hetzelfde scherm uitgevallen

Anders moet je nog eens naar herstellen gaan (het dos-schermpje)
typ hier eens in :
copy "C:\WINDOWS\system32\dllcache\*" "C:\WINDOWS\system32\"

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan