Inlogsysteem met een eigen pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdcvanderwal

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2010
Zouden jullie weten waar je gratis of betaald (liefst gratis)een inlogsyteem kan downloaden met een eigen pagina dat bijvoorbeeld als iemand inlogt en dat hij op een pagina komt die alleen voor hem is en dat hij daar een avatar heeft en zijn wachtwoord kan wijzigen en dat ik als beheerder bijvoorbeeld nieuws kan neerzetten en andere dingen!

ik heb op google gezocht maar daar kon ik niks vinden en zelf maken lukt mij nog niet!

The Gamersworld Webmaster

Laatst bewerkt door een moderator:
Als mensen dingen posten die niet mogen moet je het bericht gewoon rapporteren via "meld misbruik" (wat inmiddels al gedaan was) en dat is geen excuus om de regels ook te overtreden ;)
Mod edit: Zolang links bij het probleem horen is het geen probleem ze te plaatsen, in dit geval voegen ze niets toe aan de vraag dus zijn ze verwijderd

Wat betreft inlogsystemen er zijn er een heleboel. Het gemiddelde forum, een blogging-tool, een CMS... kan allemaal. Beetje afhankelijk van je eisen en je eigen kennis vooral.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke

heb ik gedaan, maar over mijn vraag !!! weet je nou zo n inlogsysteem of niet!

Frats geeft in z'n reactie antwoord op jouw vraag.

Al die uitroeptekens helpen ook niet echt. We "werken" hier allemaal vrijwillig en dus op ons eigen tempo.

Als je niet specifieker je eisen aangeeft, dan kunnen we je niet helpen. Weet je hoe je PHP kunt gebruiken op je website bijvoorbeeld? Als je 0,0 kennis hebt van PHP, kan het simpelste inlogsysteem nog te ingewikkeld voor je zijn. Kortom, geef wat meer informatie. Het doel van dit forum is dat we je helpen bij het oplossen van je probleem, niet dat we het probleem voor je gaan oplossen.

Welke taal wil je het in hebben, wat heb je zelf al geprobeerd, wat ging er mis, wat denk je dat de oorzaak daarvan was, etc? Laat zien dat je zelf ook iets hebt geprobeerd en span niet ons voor jouw karretje.

Wat betreft inlogsystemen er zijn er een heleboel. Het gemiddelde forum, een blogging-tool, een CMS... kan allemaal. Beetje afhankelijk van je eisen en je eigen kennis vooral.

anders is CMS systeem "Webspell" iets voor jouw. Hier zit precies de inlogsysteem erin wat jij hebt beschreven. Het probleem echter is dat deze CMS natuurlijk via mySQL loopt en dit systeem enorm groot is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan