Inlogsysteem op Google Sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyboy93

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Ik heb op google een site aangemaakt, niet bijzonder dus. Maar ik vind het opzich wel handig omdat je bestanden kunt toevoegen en het is makkelijk.

Maar, nu wil ik dus graag een inlogsysteem, het hoeft niet luxe te zijn maar ik wil sommige pagina's beveiligd hebben zodat alleen de mensen met de juiste ''code'' de pagina kunnen bezoeken, alleen weet ik niet hoe dat moet.

Ik heb wel eerder wat website's gemaakt ook gratis. En daar kon ik wel met HTML en had ik een inlogsysteem van webhelpje. Ook gratis.
Maar als ik deze code in het html vak doe en wil opslaan krijg ik het volgende (en dat krijg ik bij alles met scripts.

Uw HTML bevat onveilige tags (iframe, embed, styles, script) of extra attributen. Ze worden verwijderd wanneer de pagina wordt weergegeven.

Is het toch mogelijk een simpele inlogsysteem te krijgen op Goolge Sites?

Ik ben geen expert en het is ook al een tijdje geleden dat ik op de hulpforums van Google Sites geweest ben maar voor zover ik weet, kan je geen inlogsysteem maken. Op uitzondering van het niet-publiek maken van je site maar om in te loggen hebben de mensen die je site willen bezoeken dan een Google-account nodig.

Ik ben geen expert en het is ook al een tijdje geleden dat ik op de hulpforums van Google Sites geweest ben maar voor zover ik weet, kan je geen inlogsysteem maken. Op uitzondering van het niet-publiek maken van je site maar om in te loggen hebben de mensen die je site willen bezoeken dan een Google-account nodig.

Klopt, als je de website niet-openbaar maakt kunnen bezoekers er ook niet op. Dan moet ik ze een e-mail sturen waar ze een link in vinden. Via die link moeten ze dan inloggen op hun Google account en vervolgens kunnen ze de site bekijken. Als ik in mijn site dag hun e-mail adres verwijder kunnen ze de site niet meer zien. Opzich wel goede optie, maar bezoekers moeten wel een Google account hebben. En niet iedereen heeft dat.
Helaas dat 't niet anders kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan