Inlogsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJMikeE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Hoi Allemaal!

Ik ben op zoek naar een inlogsysteem die de volgende functie's heeft:

Registeren
Admin user (die mogelijkheden heeft acounts te bannen / verwijderen)
Wachtwoord vergeten

Is er ergens een die niet zo moelijk te installeren valt en gratis is! En hoe stel ik heb dan percies in? Ik wil graag als je dan naar bijvoorbeeld: inloggen.domeinnaam.nl gaat op de inlogpagina komt. Hoe moet ik het dan met de mysql instellingen doen?

Alvast bedankt!

phpmenno (v5 aangeraden)
heb er zelf nog eentje liggen met die functies maar is nog niet af. :(

phpmenno werkt niet echt, ik wil enkel een inlog systeem en geen hele site net zoals dit...

Als je zo specifiek opzoek bent naar zoiets dan zul je hem toch echt zelf moeten maken. Er zijn genoeg tutorials te vinden. Je kunt ook de source code van een tutorial downloaden (inlog systeem). Je zult dan waarscheinlijk zelf de levels moeten maken voor gebruikers en het find password. (De user levels zullen waarscheinlijk ook wel ergens in een tutorial staan)

En probeer google :) Dat moeten wij ook ^^

Edit:

Kwam dit toevallig tegen net http://tutorialzine.com/2009/10/cool-login-system-php-jquery/

Je kunt hem zelfs downloaden ;)

Laatst bewerkt:
Als je zo specifiek opzoek bent naar zoiets dan zul je hem toch echt zelf moeten maken. Er zijn genoeg tutorials te vinden. Je kunt ook de source code van een tutorial downloaden (inlog systeem). Je zult dan waarscheinlijk zelf de levels moeten maken voor gebruikers en het find password. (De user levels zullen waarscheinlijk ook wel ergens in een tutorial staan)

En probeer google :) Dat moeten wij ook ^^

Edit:

Kwam dit toevallig tegen net http://tutorialzine.com/2009/10/cool-login-system-php-jquery/

Je kunt hem zelfs downloaden ;)
handig voor beginners <<

Is zelf maken geen optie?

Even kijken naar het maken van sessies in php... Leer je er ook nog eens wat van :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan