maarten1988
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jun 2008
innerHTML gecombineerd met PHP maakt probleem.
Hallo iedereen ik ben Maarten en dit is officieel me 1e post hier.
Ik zit dus met een vraagje:
Hieronder zie je mijn inlog scriptje erg basic maar ok, ik probeer nu door middel van javascript direct tijden het inloggen mijn menu te verversen zonder er een f5 of header/meta tegen aan hoef te gooien .
En dit werkte ook al wel al doe ik iets van "Henk de Vries" of iets dergelijks maar maar dit stukje PHP wil hij maar niet doorgeven.
Bij voorbaat dank mensen,
Maarten
Hallo iedereen ik ben Maarten en dit is officieel me 1e post hier.
Ik zit dus met een vraagje:
Hieronder zie je mijn inlog scriptje erg basic maar ok, ik probeer nu door middel van javascript direct tijden het inloggen mijn menu te verversen zonder er een f5 of header/meta tegen aan hoef te gooien .
En dit werkte ook al wel al doe ik iets van "Henk de Vries" of iets dergelijks maar maar dit stukje PHP wil hij maar niet doorgeven.
PHP:
<?
if($_POST["inlognaam"])
{
$query="SELECT gebruiker_id,gebruiker_naam,gebruiker_mail,gebruiker_type FROM gebruiker WHERE gebruiker_naam='".$_POST["inlognaam"]."' AND gebruiker_ww='".md5($_POST["inlogwachtwoord"])."'";
$result=mysql_query($query);
if (mysql_num_rows($result)>0)
{
$_SESSION["ikbeningelogd"]="jadatbenik";
echo "Succesvol ingelogd<br/><br/>";
$_SESSION["gebruiker"]=mysql_fetch_array($result);
// hieronder in het javascriptje gaat iets fout maar wat ?
?>
<script>
document.getElementById('menuopties').innerHTML='<a href="index.php?page=home">Home</a> | <a href="index.php?page=video">Video's</a> | <a href="index.php?page=afbeelding">Afbeeldingen</a> | <a href="index.php?page=zoeken">Zoeken</a> | <?if ($_SESSION["ikbeningelogd"]!="jadatbenik"){echo "<a href=\"index.php?page=gebruiker\">Aamelden</a>";}else{echo"<a href=\"index.php?page=gebruiker&uit=1\">Uitloggen</a> | <a href=\"index.php?page=gebruiker\">".$_SESSION["gebruiker"][1]."</a>";}?>';
</script>
<?
}
else
{
echo "Deze combinatie bestaat niet probeer het nogmaals<br/><br/>";
}
}
?>
Bij voorbaat dank mensen,
Maarten
Laatst bewerkt: