Inno setup form designer of ander bewerkprogramma zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RikXP

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Berichten
789
Hallo iedereen,

om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben op zoek naar het programma inno setup form designer (isfd). iedere keer als ik het wil downloaden, verwijst hij naar een webpagina die niet meer bestaat. op een ander forum heb ik een download gevonden, maar mijn mcafee siteadvisor gaf al meteen rood licht bij die site. niet gedaan dus.

weet iemand waar ik dit programma vandaan kan halen, of heeft iemand nog een goed (gratis!) programma download waarmee ik setup forms kan bewerken?

Alvast bedankt,

RikXP
 
Ik ken alleen Deze link, en dat is zover ik weet de juiste plek voor Inno Setup downloads.

Succes,

Tijs.
 
hoi dnties,

bedankt voor je snelle reactie! ik bedoel alleen het programma inno setup form designer, en niet inno setup alleen.

wel bedankt voor de link.


Groetjes, rikxp:thumb:
 
hier staan wat mirrors, waarvan in ieder geval de 4de mirror een link oplevert die direct laat downloaden.

Of het ook de software is die je zoekt weet ik niet, maar de 'hoofdlink' heb ik hier vandaan.
Dat is trouwens in het algemeen wel een mooi forum lijkt het voor packagers / Inno.

Even een waarschuwing: Het pakket zou niet goed draaien onder Vista, zie hier waar de maker van het programma zelf reageert waarom hij het programma niet meer zelf voor download aanbiedt.

Succes,

Tijs.
 
hoi dnties,

bedankt voor het zoeken, maar de link die naar xdowns.com gaat, markeert mijn vrisscanner met rood. weet je zeker dat deze veilig is? de tweede link gaat naar de link van de gesloten site.

groetjes, rikxp
 
Het bestand van die 4de mirror heb ik op 2 plaatsen gedownload en dan ook met 2 bijgewerkte virusscanners gecheckt: Geen problemen.

Ook de inhoud lijkt in orde, even afgezien van het ietwat vreemde chinese .LNK bestand (Internet snelkoppeling), dat verwijst naar xdowns.com en dus waarschijnlijk nooit onderdeel is geweest van de originele download.

Wat mij betreft dus groen licht voor die 4de mirror.

Tijs.
 
hoi dnties,

heel erg bedankt! (alweer;)) ik ga hem vanmiddag downloaden!:D

Groetjes, RikXP.
 
hoi dnties,

ik heb hem geprobeerd. Helemaal TOPPIE!!

THANKS!!!

Groetjes, RikXP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan