InprocServer32

Status
Niet open voor verdere reacties.

downunder

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2010
Beste Bollebozen,
Nadat ik mijn trage Dell Dimension 8300 met XP+SP3 om de oren heb geslagen met CCleaner, Defrag, Eusing free Registry Cleaner, NTRegopt en een hele hoop kleine software heb verwijderd, denk ik nog 1 ding te moeten doen. Dat is reageren op de mededeling van mijn PC dat "InprocServer32 is beschadigd". Nu hoop ik dat ik wel op het juiste forum zit met deze vraag, want ik veronderstel dat InprocServer32 deel uitmaakt van System32, maar of dat waar is... Deze Dummie weet het niet. :o
Ik heb zo'n vermoeden dat die beschadigde InprocServer een hoop rommel maakt.
Kan iemand mij vertellen of ik dit stukje software kan vervangen? Waar haal ik een gezond exemplaar en hoe ga ik dan te werk? Ik moet mijn oude PC nog een poosje overeind houden. Ik ga een nieuwe kopen, maar nu nog even niet (die ken je zeker wel). Bijvoorbaat dank voor je advies!

Weet je zeker dat het een file is en geen registry key? No worries, we gaan het oplossen :)

Sorry Zaagmans, het lukt me niet om de melding opnieuw te genereren. Ik heb wel DirectX opnieuw geinstalleerd. Kan nog niet zeggen of dat een verbetering is. Zo nee, dan kom ik daarop terug. Heel hartelijk bedankt voor de hulp! Weer wat geleerd :D
Fijne dag nog vandaag!

Zeker wel! Soms schrik ik ervan zo vlot als dit ouwetje nog reageert! Gelukkig bijt hij nog niet :P Nogmaals dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan