Input gezocht voor mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Responsive: werkt wat ik gauw kon testen goed
Registreren nog niet getest.
Design: persoonlijk maar ik vind het saai. Zou frissere kleuren gebruiken om mee te beginnen.
Tip: zet de links bij de volgende pagina op openen in nieuw venster/tabblad: deze pagina

Afgezien van het design:

Uitgemolken markt waar er al honderden van zijn, ouderwets, nietszeggend, kansloos

uw site stopt met reageren als

tm.tradetracker.net niet kan laden dus maak je je site afhankelijk van de snelheid van een ander.

verder zou ik een paar px meer padding steken op de link elementen
laad relatief snel maar zou sneller kunnen.Kan je zelf testen door snel je site aan te roepen heb ik niet gedaan omdat dit veelal niet aanvaard wordt.
Ik vermoed dat je database connectie iets langer actief blijft (langer of als je hem zelf al sluit)Gelieve te bevestigen of ik het mag testen

en ik deel de mening van dat het overbodig is als doel en werd veelal gebruikt voor dat de zoekrobots hun opmars maakten.

Laatst bewerkt:
Afgezien van het design:

Uitgemolken markt waar er al honderden van zijn, ouderwets, nietszeggend, kansloos

Duidelijk.
Ben het er wel enigszins mee eens, vooral bij de jeugd. Senioren zouden er wellicht nog wel wat aan kunnen hebben.

Ook senioren niet. Als ze al zoiets zoeken kiezen, gaan ze naar het oude vertrouwde Startpagina

uw site stopt met reageren als tm.tradetracker.net niet kan laden dus maak je je site afhankelijk van de snelheid van een ander.
verder zou ik een paar px meer padding steken op de link elementen
Zal deze punten mee nemen.

laad relatief snel maar zou sneller kunnen.Kan je zelf testen door snel je site aan te roepen heb ik niet gedaan omdat dit veelal niet aanvaard wordt.
Ik vermoed dat je database connectie iets langer actief blijft (langer of als je hem zelf al sluit)Gelieve te bevestigen of ik het mag testen
Dit begrijp ik niet helemaal

en ik deel de mening van dat het overbodig is als doel en werd veelal gebruikt voor dat de zoekrobots hun opmars maakten.
Zie mijn reactie op de vorige en ik moet zeggen dat ik een veelvuldig aantal sites bezoek en het zelf wel handig vind (ingesteld als startpagina). Maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.

Ook senioren niet. Als ze al zoiets zoeken kiezen, gaan ze naar het oude vertrouwde Startpagina

Dat zou kunnen natuurlijk. Ik neem het mee in mijn beslissing of ik er nog wat mee wil doen. Als zal die beslissing pas later genomen worden.

Waarom moet je eigenlijk registreren? Dat alleen al voor een zoekmachine-gerelateerde-website zou ik gelijk al wegzappen.

Verder ben ik het eens met de rest hier boven mij.

Hoe zou het zijn met de website van de Topicstarter? Zou hij/zij wat met onze tips gedaan hebben? Jammer dat we er niets van horen.:confused:

@femke98 ik ben ook benieuwd. Altijd fijn om vervolg reactie te krijgen.

Helaas krijgen we die maar weinig. En dat is best jammer, we denken toch mee, we geven tips, we steken er energie in.....dan mogen we toch wel een terugkoppeling verwachten. Toch?!

Absoluut @femke98. Ik weet bij mezelf wel dat soms in de waan van de dag ik wat laat ben met reageren maar probeer zelf daar stipt in te zijn.
Nou ja, iedereen is verschillend wat fijn is maar soms best jammer :-)

Beste surfanizer,

Om te beginnen zou ik een andere homepage maken dan een login-venster. Mensen weten zo bijvoorbeeld niet waarvoor ze registreren, laat ze weten wat jouw website is en doet. Ik zou je echter ook aanraden om je website responsive te maken.

Matthias

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan