input not supported error

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijntju007

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2008
Hallo,

Ik speel al een tijdje gta sa en ik heb het vandaag ook al gespeeld maar net deed hij het opeens niet meer ik starte het spel op en ging het lichtje van het beeldscherm op oranje inplaats van groen en er stond input not supported. Ik heb gegoogled maar ik begreep er niet veel van :p Ik weet niet waar het aan ligt.

gr. martijntju007

Hallo,

Ik speel al een tijdje gta sa en ik heb het vandaag ook al gespeeld maar net deed hij het opeens niet meer ik starte het spel op en ging het lichtje van het beeldscherm op oranje inplaats van groen en er stond input not supported. Ik heb gegoogled maar ik begreep er niet veel van :p Ik weet niet waar het aan ligt.

gr. martijntju007

in Mijn Documenten staat een MAP GTA San Andreas files (of iets dergelijke) daarin zit een conf. Die moet je even backupen en verwijderen.

Meestal ligt het aan de resolutie instellingen van de spel.

Door de config bestand van GTA Sa te verwijderen gaat die terug naar de standaard instellinge.
Verwijder niet de hele map anders ben je ook je save-game(s) kwijt.

in Mijn Documenten staat een MAP GTA San Andreas files (of iets dergelijke) daarin zit een conf. Die moet je even backupen en verwijderen.

Meestal ligt het aan de resolutie instellingen van de spel.

Door de config bestand van GTA Sa te verwijderen gaat die terug naar de standaard instellinge.
Verwijder niet de hele map anders ben je ook je save-game(s) kwijt.

het is gelukt, het was niet het mapje conf maar set.
thanx alot :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan