Input not supported

• Onderwerp starter Onderwerp starter PJM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PJM

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
Mijn zoontje heeft het spel Dino Tycoon gehad. Na deze op mijn pc te hebben geinstalleerd heb ik wel geluid maar geen beeld. Scherm geeft melding Input not supported.
Pc: Windows XP sp2
Prossesor: Intel Core Duo 2,13
Geheugen 2 Gig Dual channel DDR2
Moederbord Asus P5WDG2-WS Pro Intel 925X DDR2 PCI-x
Video Asus EN7600T 2DHT PCI-e 256 mb DDR3

Wie heeft er een idee??

PJM

Laatst bewerkt:
controleer eerst even de aansluitingen op de Pc,of deze wel goed aangedrukt zitten!...even losmaken en schoonblazen!

Zou wel eens je scherm resolutie kunnen zijn. stel deze eens een stap groter in.

Helpt niet
Alle andere programma's werken wel gewoon

PJM

Staat op 1400 - 1050 Heb ik al mee gespeeld werkt niet
Het is een ACER 20''
Hardware versnelling uit krijg ik de melding geen 3d aanwezig, zet ik dit aan krijg ik input not supported
Direct X 8 benodigd en 9 staat erop

Als we het hebben over Dino Park Tycoon, dan is het probleem wellicht dat dit spel geschikt is voor win95/98/200 en niet voor XP

Volgens de cd box geschikt voor 98/me/2000/xp
Heb hem bij een vriend op een pentium 3 - 1 Ghz werkend gehad ook onder XP.

PJM

Het probleem zit hem in het spel. Die speelt waarschijnlijk af in een te lage resolutie welke je scherm dan weer niet aankan.

Je moet dus in het spel je resolutie zo dicht mogelijk bij je resolutie van je scherm zetten, dus 1400*1050 of daar heel dichtbij.

Of de refreshrate staat te hoog cq te laag. Wederom in het spel.

(maw, je zult waarschijnlijk even een crt-scherm aan moeten sluiten om je resolutie/ refreshrate in je spel te kunnen aanpassen. Heb dit zelf ook wel eens gehad.):confused:
P.s. Dit is 1 van de redenen waarom ik nog steeds een oud crt-sherm heb ,die op zolder staat te verstoffen.

Laatst bewerkt:
Kan ik niet testen. Geen crt scherm hier
Zal er morgen een meenemen.

PJM

Welkom bij Helmpij.nl

Den verplaats ik ondertussen de vraag. Mail met eventuele antwoorden bevatten een link, die je naar de nieuwe plek brengt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan