Inrfarood samsung x660 v

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram159

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
ik heb net een samsung x660 v gekocht, maar mijn inmfrarood werkt niet en ik doe precies zoals in het boekje staat, hoe kan dit?? (dit is wel de eerste keer dat ik infrarood heb maar bij mijn vrienden met hun gsm lukte dat wel en de mijne kan dat niet)

Normaal gezien moet je een tekentje bovenin zien dat je infrarood aanstaat. (Is bij alle telefoons die ik gezien heb zo, dus neem aan dat het bij jou telefoon ook zo is).

Je moet de telefoon recht voor de andere infrarood poort houden anders zien ze elkaar niet...

samsung x660 v infrarood werkt niet

ik heb het gedaan maar ik weet niet uit welk menu ik iets moet halen om te verzenden want uit mijn bestanden vandaar uit kan ik niks via infrarood versturen dus uit welk menu moet ik een item halen om te verzenden?

Welkom op Helpmij.:)

Infrarood goed ingeschakeld? Bij de Samsung D500 is het in menu > connecties > infrarood. Mischien is dat bij jou ook zo. Als je bijvoorbeeld een plaatje via infrarood wil verzenden, kies je opties > verzenden > infrarood.

Laatst bewerkt:
het werkt nog niet ik kan geen items versturen of ontvangen. In het boekje staat activeer infrarood en kies een item uit het desbetreffende menu maar ik weet dus niet welk menu dit is. (ik heb wel eerst mijn gsm moeten unlocken eerst zat er vodafone in en nu mobistar kan er dat mee temaken hebben?) HELP MIJ? aub ik heb hulp nodig

Lukt het je wel om infrarood aan te zetten?

Zo ja, ga daarna via het menu naar het gedeelte waar je afbeeldingen/foto's hebt staan. Zoek een leuk plaatje, kies voor verzenden en dan kies je voor verzenden via infrarood.

De andere telefoon moet ook infrarood aan hebben staan op dat moment om jouw plaatje te kunnen ontvangen.

heb ik gedaan maar bij mij staat niet verzenden, bij mij staat wel bericht maken dus kan er nergens via infrarood staan

Dit kan ook liggen aan de plaatjes die je probeert te versturen. Als een plaatje is beveiligd, dan komt de optie om het te versturen via infrarood er niet bij.

Loop alle plaatjes en ringtones even na en kijk of je nergens wel de mogelijkheid hebt om het via infrarood te versturen.

Vraag aan iemand anders met infrarood om een plaatje over te zenden naar jouw telefoon. Wel eerst je infrarood zetten op het moment dat die ander gaat versturen.

Kijk of je wel plaatjes kunt ontvangen.

Ok, dan lijkt het er op dat het echt kapot is. Terug ermee naar de winkel!

blijkbaar groot probleem met Samsung, normaal kan je via pocketpc een afbeelding via infrarood doorsturen, maar altijd 'failed', wel contact, herkenning van gsm, maar dan niets meer........

je kan alleen met de samsung x660 contactpersonen versturen en geen afbeeldingen, muziek of video's!
ik snap niet waarom, maar dat moet je aan de winkel vragen!

Later:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan