inrichten van een externe plus local server in Dreamweaver CS6

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Dreamweaver kent 3 type servers : Remote, Testing en Local. Sinds kort heb ik een providor voor mijn website, die eerst op mij pc draaide. Ik gebruikte alleen Local en kopieerde de files van de test map in WAMP/www naar het wamp/wwwxyz.nl adres wanneer deze geschikt waren voor publicatie. De connectie file voor de database was dus eigenlijk gelijk zowel voor Local als de live situatie. Nieuw voor mij is ik nu een webprovidor heb waar ook een database is gemaakt – de Connections file ziet er dus anders uit plus dat ik FTP gebruik om de files naar de Providor te laden. Echter ik kan nu niet meer lokaal knutselen omdat de Connection file de database van de Providor aanwijst. Mijn vraag is hoe ik nu Local en Extern inricht. Ik wil dus local ontwikkelen en bij gelegenheid via FTP de betreffende bladzijde uploaden. Ik gebruik geen Test server omdat er geen intermidiate behoefte is. ( Heb geen klant om te demonstreren of te testen ) Op de locale windows-7 PC gebruik ik WAMP en CS6 - vr gr Peter de Bruin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan