Inschakelen voorziening voor draadloos netwerk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
Hallo,

Ik heb sinds kort een Fujitsu Siemens Esprimo Mobile laptop met een Atheros AR5007EG Wireless Network Adaptor.

Als ik een draadloze verbinding wil maken krijg ik via Windows (Vista) de melding er niets gevonden is en het probleem zou zijn dat ik de voorziening voor draadloos netwerkverkeer moet inschakelen. Dit zou dan moeten kunnen via of een schakelaar op de laptop (en die zit er zeker niet op) of via een toetsencombinatie. Maar ik heb geen flauw idee wat die toetsencombinatie dan zou moeten zijn. Kan iemand mij ajb hierbij helpen. Alvast bedankt!!!

Doet,

de kans is groot dat de service ( wireless zero configuration service) niet gestart is.start deze op.deze is de vinden in systeembeheer in het configuratiescherm.

Ik heb dit probleem ook. Ik heb gezocht naar de Service maar die kon ik niet vinden. Daarna heb ik gezocht in de Help-file en daar stond dat ik hem moest installeren via de Eigenschappen van Draadloze Netwerkverbinding. Maar daar staat ie ook niet bij. Ik kan wel een bestand toevoegen, maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Iemand een idee?

Ik heb dit probleem ook ondervonden mijn oplossing was zeer simpel!

Op je toetsenbord staan de toetsen FN en F1

FN ingedrukt houden en dan op F1 drukken.

Hierna krijg je een scherm waar je je netwerk aan kunt zetten.

Bedankt

Bedankt, deze kon ik net gebruiken voor m'n vandaag verworven Fujtsu! :thumb:

ik heb ook dit probleem alleen de toetsencombi FN en F1 doet het niet.
Als ik dit intoets gebeurt er niks, geen scherm in beeld, niets.
Misschien wat anders ervoor/erna...ik weet het niet.

ik heb een Fujitsu siemens amilo xi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan