Inschrijfformulier met bevestiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

boemboem

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2003
Hoi,

ik ben eigenlijk op zoek naar het volgende:

voor een toernooi moet er ingeschreven worden door mensen via een website.
Nu zoek ik een formulier (PHP/CGI is op webserver mogelijk) waarbij ik een aantal vragen wil stellen (en dus ook vragen wil kunnen toevoegen/aanpassen) en die vervolgens na het te verzenden zowel mij als de inschrijver een mailtje stuurt.

Het mailtje dat naar mij toe komt moet de gegevens bevatten.
Het mailtje dat naar de inschrijver toe gaat moet de gegevens bevatten en een link om de inschrijving te bevestigen.

Ik kan een groot aantal formulier vinden, maar nog niet echt eentje waarbij de inschrijver zich moet valideren.

Op welke manier moet de inschrijver zich valideren dan? Dat kan ik uit je vraag niet echt opmaken.

Op welke manier moet de inschrijver zich valideren dan? Dat kan ik uit je vraag niet echt opmaken.

Uit het contactformulier moet na de knop "verzenden" een e-mail naar degene die inschrijft gestuurd worden met daarin de gegevens en een link om te bevestigen.

Dus:
1) Formulier wordt door A ingevuld
2) Het formulier wordt "verzonden" middels een knop op de website ("verstuur" oid)
3) Er wordt een mail gestuurd naar
- Mij met daarin de gegevens
- A met daarin de gegevens en een link om te bevestigen
4) Na bevestiging maak ik de inschrijving definitief

Uiteindelijk heb ik een contact formulier gedownload en deze aangepast.
Nog niet zoals ik het geheel zou willen zien, maar het werkt.

Heb het nu zo geregeld dat na het invullen en verzenden vanaf de site zowel de inschrijver als ik een mailtje krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan