inschrijven + mailen + weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyrax

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2001
Berichten
228
hi allemaal ...

even aftrappen, ik ben een PHP leek :rolleyes: en wil het ook dolgraag leren ... maar heb er door andere prioriteiten nu even geen tijd voor ...

hoe dan ook, ik heb een scriptje nodig (dat ik dan ook kan onderzoeken in de hoop PHP zo al een beetje te leren kennen.)

het gaat om een inschrijvingsformulier voor een wekelijkse clubavond, en het moet SUPER basic zijn.
Script moet enkel naar NAAM vragen en naar VOORNAAM, en een veldje voor OPMERKINGEN.
deze moeten dan doorgestuurd worden naar de admin via mail en deze gegevens (enkel naam & voornaam) zouden ook bij op een lijstje gezet moeten worden zodat iedereen ze kan zien.

Aangezien het om een wekelijkse avond gaat zou het handig zijn moest een admin elke week de vorige contest moeten kunnen verwijderen en een nieuwe aanmaken.

Ik weet ook niet of een soort 'controle' systeem moeilijk in te bouwen is, zodat spamrobots mijn formuliertje niet onschadelijk kunnen maken ?

iemand zin om me een schop in de juiste richting te geven ? of het zelfs helemaal maken voor mij :love: ik heb al een dozijn scriptsites gevonden en de combinatie van eigenschappen die ik nodig heb vind ik gewoon niet :s


PS. ik heb wel programmeer ervaring in HTML, VB, C++ en nog wat andere dingen, dus bestaande scripts eventueel wat aanpassen zal me nog wel lukken.


alvast bedankt met zn allen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan