Insert a smart card inlogmogelijkheid verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Op een windows 7 machine zit een hp toetsenbord met een smart card terminal (reader).
Deze moet wel gewoon blijven werken. Echter niet voor het inloggen, dat wordt niet gebruikt. Als ik wil inloggen en ik kies voor "andere gebruiker" zie ik 3 iconen.
1 van de gebruiker die was ingelogd
1 icoon "andere gebruiker"
en 1 icoon "insert a smart card"

"insert a smart card" wil ik daar niet zien. Hoe kan ik deze verwijderen?

1. Combineer [windowstoets+r]
  2. services.msc
  3. Zoek service SmartCard
  4. Zet deze op handmatig

Nog geen oplossing

De inlogknop (zo noem ik het maar even) blijft zichtbaar na het stoppen.:confused:
Ik heb ook even naar de beschrijving gekeken en die geeft aan: als u de service stopt kunnen er geen smartcards worden gelezen.

De inlogknop (zo noem ik het maar even) blijft zichtbaar na het stoppen
Je moet uiteraard wel de service eerst stoppen. Na het opstarten echter zal hij niet meer op automatisch staan, dus dan moet het goed zijn..

Ik heb ook even naar de beschrijving gekeken en die geeft aan: als u de service stopt kunnen er geen smartcards worden gelezen
Wanneer je de service op handmatig zet, wordt de service alleen nog gestart wanneer het nodig is.
Kijk ook hier: http://www.pctipvandedag.nl/windows...vices-aanpassen-windows-7-voor-snelheidswinst

ik zit met het zelfde probleem.
ik heb dat uitgeschakeld en naar handmatig gezet zoals wordt voorgesteld, maar dat werkt niet bij mij na heropstart staat het er nog en als ik terug kijk is de smartcard terug aan maar staat hij nog steeeds op handmatig.

Welkom ajaxbelg,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden, tevens stel je een vraag in iemand anders zijn topic. Dit zijn 2 zaken die volgens de voorwaarden niet zijn toegestaan.
Ik zou je willen verzoeken een nieuw topic te starten en daar je probleem te beschrijven, op deze gaat een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan