jensiboyke
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jul 2010
Na aantal keer uitstekend geholpen te zijn door velen hier, kom ik nog eens af met nog een vraag.
Na meerdere malen uit te testen en doen ben ik tegengekomen dat m'n INSERT INTO query niet proper werkt. Na aantal uren proberen en bekijken vind ik de fout niet terug.
Dit is mijn snippet:
Indien volledige pagecode wilt bekeken worden gelieve dit in reactie achter te laten.
Met vriendelijke groet
Na meerdere malen uit te testen en doen ben ik tegengekomen dat m'n INSERT INTO query niet proper werkt. Na aantal uren proberen en bekijken vind ik de fout niet terug.
Dit is mijn snippet:
PHP:
$query = mysqli_query($con, "INSERT INTO matchs (ip,server_id,team_a_flag,team_a_name,team_b_flag,team_b_name,status,score_a,score_b,max_round,rules,overtime_startmoney,overtime_max_round,config_full_score,config_ot,config_streamer,config_knife_round,enable,map_selection_mode,created_at,updated_at, config_authkey)
VALUES ($server_ip, $server_id, NULL, $team_a, NULL, $team_b, 1, 0, 0, 15, 'esl5on5',16000, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'normal', NOW(), NOW(), $config_authkey)");
Indien volledige pagecode wilt bekeken worden gelieve dit in reactie achter te laten.
Met vriendelijke groet